دومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام بانک آغاز به کار کرد

دومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام بانک آغاز به کار کرد

مراسم افتتاحیه دومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام با حضور حشمت الله نظری عضو هیأت مدیره بانک، منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی، مهندس محمد تقی بهشتی مدیر ستادی بانک در استان مازندران، دکتر داریوش رشیدی و عقیل تقی زاده روسای ادارات کل آموزش و بهبود مدیریت و اداره کل امورکارکنان و همچنین کارشناسان ادارات مرکزی، کارشناسان آموزش استانها و 170 نفر از کارمندان جدیدالاستخدام بانک درتاریخ دهم اسفند ماه سالجاری در مرکز آموزشی بابلسر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مهندس بهشتی ضمن عرض خیرمقدم اشاره‌ای به تاریخچه بانک کشاورزی نمود و گفت: افتخار ما این است که در تأمین غذا و امنیت غذایی جامعه تلاش می کنیم. وی تصریح کرد بانک کشاورزی بانک یادگیرنده است و توجه به امر آموزش در حین کار و توسعه کارکنان از نکات مورد توجه بانک است.
سپس نظری عضو هیأت مدیره بانک ابتدا جایگاه بخش کشاورزی را در اقتصاد کشور و تفاوت کار در بانک کشاورزی با سایر سازمانها را مطرح و اشاره نمود:کار کردن در بانک کشاورزی یک سعادت و افتخار برای کارکنان بانک می باشد .زیرا که بانک کشاورزی به زحمتکش ترین اقشار جامعه خدمت رسانی می‌کند. نظری در بخش دیگری از سخنان خود بهره‌وری را مرز بین سازمانهای توسعه یافته و توسعه نیافته عنوان کرد و متعاقباً در ارتباط با اهمیت نوآوری اشاره نمود در عصر حاضر نوآوری محصول سازمانها و واحدهای تولیدی و خدماتی است. نامبرده تفاوت مقطع فعلی را با دوران گذشته در عصر دانش و اطلاعات با تکیه بر تفاوت بین کار سخت و کار هوشمندانه مطرح و از افراد جدیدالاستخدام درخواست نمود به عنوان سرمایه سازمانی در شروع کار خود در بانک همواره باید به مطالعه و تفکر اهمیت دهند تا بتوانند در عصری که انسانها آینده خود و سازمان خود را می‌سازند موفق گردند ، همچنین اشاره نمود امروزه کسب موفقیت برای هر فرد یا سازمان یک انتخاب می باشد و اگر تصمیم به موفقیت در درون سازمان مدنظر می باشد ، امکان پذیر خواهد بود.
وی در بخشی از سخنان خود گفت: انسانهای توسعه یافته انسانهایی هستند که تماشاگر سازمانی نیستند بلکه خود بازیگر سازمانی هستند.در پایان توصیه‌هایی به‌کارتیمی،مسئولیت‌پذیری ، دادن پیشنهادات مطرح نمود .
در ادامه این مراسم حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی درباره سیاستها و استراتژی و ساختار سازمانی بانک سخنانی ایراد نمود.
از دیگر سخنرانان این مراسم تقی زاده رئیس اداره امورکارکنان و رضا ضرغام پور معاون اداره آموزش و بهبود مدیریت بودند که هر یک درخصوص طرح جدید آموزشی بانک و آشنایی با امور اداری و وظایف کارکنان سخنانی ایراد کردند.

قالب دلخواه شما