دکترطالبی: آرامش کشاورزان،مهمترین دستاورد بانک کشاورزی در سال 1387است

دکترطالبی: آرامش کشاورزان،مهمترین دستاورد بانک کشاورزی در سال 1387است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک در دیدار پایانی سال 1387 با مدیران ادارات مرکزی بانک گفت: ایجاد آرامش در کشاورزان، مهمترین دستاورد بانک کشاورزی در این سال است.
به گزارش روابط عمومی در این دیدار که با حضور اعضای هیئت مدیره، مدیران امور، رؤسا ومعاونان ادارات مرکزی روز سه شنبه 27 اسفندماه در سال شهید اکبری برگزارشد، مدیرعامل بانک امهال حدود 30 هزار میلیارد از بدهی کشاورزان را یکی از مهمترین اقدامات بانک کشاورزی در ایجاد آرامش فعالان بخش کشاورزی معرفی کرد وافزود: هدایت وبرنامه ریزی هیئت مدیره بانک و همچنین تلاش کارکنان در سطوح و حوزه های مختلف بانک نیز نقش موثری در این زمینه داشته اند.
براساس این گزارش؛دکتر طالبی راه اندازی نظام مهرگستر،مکانیزه شدن نظام های نظارت، پرداخت تسهیلات، نظام جامع منابع انسانی همچنین پیشرفت کاری در زمینه های وصول مطالبات، مدیریت نقدینگی،تجهیزمنابع، تحقیق وتوسعه،امور بین الملل، نظارت و امورشعب،حراست، روابط عمومی،خدمات پشتیبانی و ... را از دیگر دستاوردهای سال 87 دانست و ازتلاش کارکنان این حوزه ها قدردانی کرد.
مدیر عامل بانک از اقدامات اولیه برای تأسیس شرکت تآمین سرمایه در سال آینده خبرداد و اظهار داشت: با توجه به توان تخصصی و ظرفیت های موجود در بانک کشاورزی،تأسیس چنین نهادی زمینه بهرهمند شدن بخش کشاورزی از بازار سرمایه متحول می شود و نحوه خدمت به این بخش نیز متحول خواهد شد.
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود ، ستاد مرکزی،مدیریت شعب بانک در استانها و شعب سراسر کشور را سه رکن اصلی بانک معرفی کرد و گفت: نقش ستاد مرکزی به عنوان مهمترین رکن در ایجاد هم افزایی و هم توانی،تحقیق وتوسعه،بازاریابی و تجهیز منابع، ارائه روشها و نرم افزارها و .. از اهمیت بالایی برخوردار است.
ایشان افزود: مهمترین نقش ستاد مرکزی، فرصت سازی و ایجاد انگیزه در دیگر ارکان است تا بر اساس فرآیندی که برای حرکت رو به جلو تعریف می شود، بتوان از ظرفیت ها و فرصت های موجود استفاده کرد.
این گزارش می افزاید: دکتر طالبی در پایان ابراز امیدواری کرد سال 1388 سالی موق و آکنده از سرفرازی برای کارکنان بانک کشاورزی باشد.



قالب دلخواه شما