دکتر طالبی: بانک کشاورزی برای تحقق الگوی ملی مصرف توان تخصصی دارد

دکتر طالبی: بانک کشاورزی برای تحقق الگوی ملی مصرف توان تخصصی دارد

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک در دیدار نوروزی با همکاران بانک گفت : توان تخصصی در بانک کشاورزی می تواند زمینه ای برای تحقق الگوی ملی مصرف باشد.
به گزارش روابط عمومی، در این دیدار که صبح روز شنبه 15 فروردین ماه سال جاری راس ساعت 8 صبح با حضور مدیر عامل، اعضای هئیت مدیره ، مدیران امور، روسا و معاونان ادارات مرکزی و کارکنان ستادی در محل ساختمان مرکزی انجام شد، مدیر عامل بانک ضمن اعلام این مطلب افزود: به دنبال نامگذاری سال 1388 با عنوان اصلاح الگوی مصرف از سوی مقام معظم رهبری و همچنین وجود مصادیق الگوی مصرف در سطوح کلان، بنگاهی و شخصی که نیازمند برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تدوین قوانین هستند، با هدف شناسایی مصادیقی که به اصلاح الگوی مصرف و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری کمک می‌کند، کارگروهی در بانک کشاورزی تشکیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه موضوع مصرف یکی از دغدغه های جهان امروز است و نیازمند برنامه ریزی در سطوح مختلف درونی و بیرونی بانک است اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به طرح های کشاورزی که در راستای اصلاح الگوی مصرف باشند در اولویت خواهند بود.
دکتر طالبی طرح‌های آبیاری، افزایش بهره‌وری در زمینه آرد و نان و همچنین اصلاح الگوی کشت را از طرح های دارای اولویت در سال جاری معرفی و ابراز امیدواری کرد نهادهای ذیربط از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده نمایند و صاحبنظران بخش کشاورزی نیز نظرها و پیشنهادهای خود را در این زمینه ها ارائه دهند.
بر اساس این گزارش، مدیر عامل بانک با قدردانی از تلاش کارکنان بانک در سال 87 که با به کاربردن تمام توان خود شاخص های عملکردی مطلوبی را ارائه دادند ، این سال را سال موفقی ارزیابی کرد و گفت: در سال 87 تمام توان و امکانات بانک کشاورزی در راستای خدمت به بخش کشاورزی به کار گرفته شد و علی رغم اتفاقات این سال، آرامش کشاورزان و دیگر فعالان این بخش را به ارمغان آورد.
وی ابراز امیدواری کرد برنامه هایی که در سال گذشته آغاز شد، در سال جدید به نتیجه رسیده و گام های مثبت و موثری برای ارتقاء موقعیت بانک کشاورزی برداشته شود.
این گزارش می افزاید، مراسم دید و بازدید نوروزی در بانک کشاورزی همه ساله در این ایام به منظور استفاده بهینه از وقت کارکنان به صورت جمعی با حضور همکاران برگزار می شود.

قالب دلخواه شما