سومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید استخدام در بابلسرآغاز به کار کرد

سومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید استخدام در بابلسرآغاز به کار کرد

سومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام بانک 22 فروردین ماه در مرکز آموزشی بابلسر آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مازندران، در مراسم افتتاحیه این دوره که با حضور حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک، منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی، دکتر داریوش رشیدی و عقیل تقی زاده روسای ادارات کل آموزش و بهبود مدیریت و اداره کل امور کارکنان، مهندس بهشتی مدیر ستادی بانک در استان مازندران، رئیس دفتر مرکزی حراست و 235 نفر از کارمندان جدید الاستخدام برگزار شد، نظری درباره فرمایش مقام معظم رهبری در مورد نام‌گذاری سال‌جاری با عنوان سال اصلاح الگوی مصرف و توجه کلیه همکاران در رده های مختلف  به این موضوع و نهادینه کردن آن در بانک سخنانی ایرادکرد.
وی در ادامه خدمت به قشر کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی را افتخار بانک کشاورزی دانسته و در بخش دیگری از سخنان خود هزارة سوم را هزارة دانش و فناوری محور برشمرد و تاکید کرد باید در عصر جدید کار هوشمندانه انجام دهیم، زیرا در دنیای رقابت امروز خصیصه سازمانهای موفق کار هوشمندانه است و فقط مزیتها است که باقی می ماند. عضو هیات مدیره بانک گفت: امروزه اساس پیشرفت و ویژگی سازمانهای موفق مسئولیت پذیری کارکنان آن سازمان است.وی همچنین اشاره کرد،در دنیای امروز موفقیت و موفق بودن برای سازمانها و انسانها یک انتخاب است،انسانها میتوانند بامطالعه و کار هوشمندانه از قبل،موقعیت خود و سازمان را تعیین و انتخاب نمایند.

 وی تاکید کرد انسانهای توسعه یافته می توانند سازمان موفق بسازند و ما در بانک به دنبال انسانهای توسعه یافته هستیم و قهرمان سازمانی نمی خواهیم زیرا سازمان قهرمان می‌خواهیم.
نظری در پایان سخنان خود در مورد اهمیت کار تیمی، حفظ جایگاه بانک، ارائه پیشنهاد و مستند سازی مطالبی را مطرح نمود.
در ادامه این مراسم حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی درباره سیاستها، استراتژیها و ساختار سازمانی بانک سخنانی ایراد کرد.
مهندس بهشتی نیز ضمن اشاره به تاریخچه بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی به عنوان تامین کننده مالی بخش کشاورزی کشور نقش بسزایی در توسعه کشور داشته و فعالیتهای سالهای اخیر بانک را چشمگیر دانست و افزود: راه اندازی سیستم مهر گستر از افتخارات بانک کشاورزی و کارکنان آن است.
از دیگرسخنرانان این مراسم تقی زاده رئیس امور کارکنان و ضرغام پور معاون اداره آموزش و بهبود مدیریت بودندکه هریک در خصوص آشنایی با امور اداری و وظایف کارکنان و طرح جدید آموزشی بانک سخنانی ایراد کردند.
گفتنی است این دوره تا بیست وهفتم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

قالب دلخواه شما