پنجمین مرکز 24 ساعته بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی راه اندازی شد

پنجمین مرکز 24 ساعته بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی راه اندازی شد


پنجمین مرکز 24 ساعته بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی در شمال کشور راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مازندران با بهره برداری از مرکز خدمات الکترونیکی 24 ساعته در شهرستان محمودآباد که روز چهارشنبه 26 فروردین ماه انجام شد شمار این مراکز در بانک کشاورزی به پنج مرکز رسید.
براساس این گزارش؛ در مراسم بهره‌برداری از این مرکز که با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد و جمعی از مدیران ، کارشناسان بانک و مشتریان برگزار شد، فرماندار محمودآباد راه اندازی این مرکز را در راستای سیاستهای دولت در استقرار دولت الکترونیک دانست و ضمن قدردانی از فعالیتهای بانک کشاورزی این اقدام را گام مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیکی برشمرد.
در ادامه مسعود علیاری معاون اداره کل خدمات کارت؛ گسترش بانکداری الکترونیک برای همه اقشار جامعه را مهمترین هدف راه اندازی این مرکز معرفی و افزود: در این مرکز خدمات بانکی شامل انتقال وجه به میزان 30 میلیون ریال در سیستم شبکه شتاب و انتقال وجه بین حسابهای متعدد بدون محدودیت ، پرداخت قبوض ، امکان شارژ تلفن های همراه اعتباری و خدمات دیگر به راحتی امکان پذیر است.
وی افزود: از 58 میلیون کارت بانکی صادره در نظام بانکی کشور، حدود 5/7 میلیون کارت توسط بانک کشاورزی صادر شده است و این بانک برای حذف پول فیزیکی در سال 88 برنامه ریزی‌های مدونی را در دستور کار دارد.
سلیمانی مدیرگروه بانکداری الکترونیک استان مازندران نیز طی سخنانی راه اندازی این مرکز در شمال کشور را از افتخارات این استان دانست و گفت: بانک کشاورزی همواره در راستای گسترش فرهنگ وترویج استفاده از بانکداری الکترونیک پیشرو بوده و به عنوان اولین بانک دولتی نسبت به راه اندازی سیستم متمرکز  و  یکپارچه  مهرگستر   (Core banking) در کشور اقدام نموده است.

قالب دلخواه شما