همزمان با هفته جهادی کشاورزی 41طرح کشاورزی دراستان قم افتتاح شد

  • 01 تیر 1393
  • 00:00
  • قم
همزمان با هفته جهادی کشاورزی 41طرح کشاورزی دراستان قم افتتاح شد

همزمان با هفته جهاد کشاورزی و با حضور استاندار قم 41طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر130 میلیارد ریال در این استان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی قم ، در مراسم افتتاح این طرح ها حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش کمک همه مردم به رونق کشاورزی استان را خواستار شد.
استاندار قم با گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی و قدردانی از زحمتکشان این عرصه گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به دستور معمار کبیر انقلاب، اقشار مختلف مردم به یاری کشاورزان شتافتند و توانستیم در بسیاری از محصولات خودکفا شویم.
وی مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی به ویژه در بخش کشاورزی را مورد توجه قرار داد و با قدردانی از حمایت بانک ها به ویژه بانک کشاورزی برای رونق سرمایه گذاری در استان، افزایش این حمایت ها و تداوم آن در بخش کشاورزی را خواستار شد.
بر اساس این گزارش، رضا خانی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان قم نیز طی سخنانی ضمن ارائه عملکرد این بانک در حمایت از بخش کشاورزی استان، به جذب اعتبارات ابلاغی طرحهای توسعه کشاورزی و صندوق توسعه ملی اشاره کرد.
وی افزود: بانک کشاورزی با بسیج تمام امکانات ونیروی کارشناسی مجرب درجذب این اعتبارات عملکرد موفقی داشته است.
خانی به نقش موثر وارزشمند بانک در توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و همکاری و تعامل تمامی مسئولان و دستگاه های ذی ربط را برای هدایت منابع مالی بخش به بانک کشاورزی و خدمت رسانی بیشتر به فعالان وبهره برداران بخش کشاورزی خواستارشد.
این گزارش می افزاید: این تعداد طرح با اعتباری بالغ 135میلیارد ریال تسهیلات به بهره برداری رسید که ازمجموع اعتبارات فوق مبلغ 88میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی در استان قم تامین وپرداخت شده است.
همچنین از مجموع 41طرح افتتاح شده13 طرح آب وخاک ،23 طرح کشاورزی ودامداری ،3طرح شیلات و2طرح صنایع کشاورزی است که زمینه اشتغال200نفر را در استان قم فراهم کرد.

قالب دلخواه شما