آغاز پرداخت غرامت به باغداران خسارت دیده استان آذربایجان شرقی

آغاز پرداخت غرامت به باغداران خسارت دیده استان آذربایجان شرقی

محمدجعفرمکاری مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی از آغاز پرداخت غرامت به باغداران خسارت دیده استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی مکاری با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های بعمل آمده و اعزام سریع ارزیاب های بیمه به مناطق خسارت دیده، فرآیند ارزیابی میزان خسارت ها انجام و پرداخت غرامت به خسارت دیدگان باغات بیمه شده این استان از 25 خرداد ماه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع باغ های این استان در سال زراعی 93-92 حدود 66/8364 هکتار تحت پوشش بیمه ای کشاورزی است افزود: در اثر سرما و یخبندان روزهای دهم و یازدهم فروردین ماه سال جاری خسارت سنگینی به محصولات تحت پوشش بیمه ای استان وارد شد.
مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده ممکن است غرامت پرداختی به خسارت دیدگان از حادثه سرما و یخبندان سال جاری، نسبت به سال قبل 25درصد افزایش داشته باشد.
وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همکاری های دست اندرکاران بیمه کشاورزی به ویژه کارگزاران بخش خصوصی، کلیه غرامتهای صددرصد استان به مراتب زودتر از موعدمقرر به خسارت دیدگان پرداخت شود.

قالب دلخواه شما