نظارت مکانیزه بیش از 8600 طرح کشاورزی در استان هرمزگان

نظارت مکانیزه بیش از 8600 طرح کشاورزی در استان هرمزگان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان گفت: بیش از 8600 طرح در استان هرمزگان به صورت الکترونیکی و در سامانه نظارت بر طرحهای بانک ثبت و نظارت شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ،علی قاسمی نژاد با اعلام این خبر افزود: در راستای ساز و کار اجرایی ثبت و نظارت مکانیزه طرحها ، بیش از 8600 طرح کشاورزی در نقاط مختلف این استان که با تسهیلات بانک کشاورزی اجرا یه به بهره برداری رسیده اند ، نظارت شد و از این طریق مراحل پیشرفت یا بهره برداری طرح ها رصد می شود .
وی تصریح کرد : یکی از قابلیت های سامانه نظارت بر طرحها ، جلوگیری از هدر رفت منابع مالی ، نظارت دقیق و متناسب با پیشرفت عملیات ،همچنین پیگیری مستمر طرح های راکد و غیر فعال است و کارشناسان و مدیران به وسیله این سامانه می توانند برای فعال سازی یا تعین تکلیف آن اقدام کنند .
مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان تاکید کرد: این استان طی سال 1392 بالغ بر 3/99 درصد از طرح های این استان در سامانه مذکور ثبت شد و در کشور عملکرد مطلوبی در این زمینه دارد .
این مقام مسئول اضافه کرد : هم اکنون این سامانه در کلیه شعب اعتباری این استان فعالیت مستمر دارد و کارشناسان و ارزیابان شعب مراحل پیشرفت طرح ها را در مقاطع مختلف ثبت می کنند.

قالب دلخواه شما