برگزاری پنجمین نشست شورای عشایری استان تهران

برگزاری پنجمین نشست شورای عشایری استان تهران

پنجمین نشست شورای عشایری استان تهران روز پنجشنبه پنجم تیرماه با حضور استاندار و نمایندگان مردم ورامین و پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورا در مناطق ییلاقی دشت لار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان تهران در این نشست گزارشی از عملکرد شورای عشایری در سال 92 ارائه و برای حل مشکلات عشایر تصمیماتی گرفته شد.
بر اساس این گزارش نماینده بانک کشاورزی مدیریت استان تهران نیز به عنوان یکی از اعضای شورا ضمن ارائه گزارش اقدامات سال 92 در زمینه اعطای تسهیلات به عشایر منطقه همچنین تمدید تسهیلات عشایر خسارت دیده از خشکسالی های اخیر بر تداوم خدمات بانک به عشایر منطقه تاکید کرد.
این گزارش می افزاید، مدیر گروه اعتبارات و وصول مطالبات مدیریت شعب بانک دراستان تهران ضمن بازدید از محل استقرار عشایر منطقه دشت لار دماوند ، با تعدادی از عشایر حاضر در منطقه دیدار و ضمن تبیین جایگاه و نقش بانک در تولید بخش کشاورزی ، بر حمایت مدیریت بانک کشاورزی از جامعه عشایری استان تهران تاکید کرد .
لازم به ذکر است عشایر استان تهران در سال 1392 توانستند 10100 تن گوشت ، 14700 تن شیر ، 3600 تن لبنیات ، 500 تن پشم و 31100 تن محصولات باغی و زراعی تولید کنند .

قالب دلخواه شما