همایش منطقه ای تجلیل از 125نفر از مشتریان برتر در استان سمنان

همایش منطقه ای تجلیل از 125نفر از مشتریان برتر در استان سمنان

همایش منطقه ای تجلیل از مشتریان برتر بانک کشاورزی استان سمنان با حضور محمدرضا حاتمی مدیر ستادی ، مدیران گروه¬های مدیریت این بانک و مشتریان برتر و نمونه های بخش کشاورزی این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سمنان در این همایش که به صورت منطقه ای و در روزهای چهاردهم،شانزدهم،هجدهم و بیست وسوم تیرماه در شهرستان های گرمسار، شاهرود، دامغان و سمنان برگزار شد، 125 نفر از مشتریان برتر و نمونه های بخش کشاورزی که از برترین¬های حوزه¬های مختلف اعم از گاوداران، باغداران، مرغداران و مدیران عامل بخش¬های مختلف کشاورزی و صنایع تبدیلی این استان حضور داشتند.
در این همایش ها حاتمی طی سخنانی اظهار داشت: از اینکه در بانک کشاورزی خدمتگزار شما هستیم خوشحالیم زیرا این بانک توانست نقش بی¬بدیلی را در تأمین امنیت غذایی جامعه ایفا کند.
وی افزود: بالاترین توفیق فعالان بخش کشاورزی این¬ است که به¬رغم مشکلاتی مانند عوامل طبیعی از قبیل خشکسالی، سرمازدگی و ... با عشق و علاقه به کار و فعالیت می¬اندیشند و به عنوان سرداران جبهه تولید کشور بیش از 90 درصد از غذای مردم را تولید می¬کنند.
وی با بیان اینکه 95درصد از تسهیلات بانک کشاورزی صرفا َ دربخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن در راستای حمایت از تولید مولد است گفت: در سال های 90تا 92 این بانک متولی توزیع 70 درصداز کل منابعی که از صندوق توسعه به استان تعلق گرفت بود.
حاتمی اضافه کرد: در سال گذشته نیز 42هزار فقره تسهیلات به مبلغ 4500 میلیارد ریال پرداخت شد و اگر منابع بیشتری در بانک متمرکز شود، برای راه اندازی واحد های تولیدی می توانیم تسهیلات بیشتری را پرداخت کنیم زیرا با داشتن منابعی است که بانک می تواند مأموریت خود را به خوبی اجرا کند .
وی اظهار داشت: شما مشتریان که با ماندگاری حساب هایتان نزد بانک به عنوان شرکای بانک محسوب می شوید می توانید در خیر و برکتی که در تولید و کشاورزی است شریک باشید و از اجر اخروی آن نیز بهره مند شوید .
حاتمی با بیان اینکه ما باید منابعی از سطح جامعه جمع اوری کنیم تا پاسخگوی نیاز بخش کشاورزی باشیم، گفت: کشاورزی بستر فعالیت ما است که باید در این بخش خوب عمل کنیم و مهم اینست که شما برای رضای خداوند و تامین کالای مورد نیاز مردم وارد بانک کشاورزی و این بخش شده اید .
بر اساس این گزارش در ادامه جلسات هر یک از مشتریان نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند و مدیر شعب بانک دراستان نیز به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
این گزارش می افزاید در پایان جلسات با اهدای لوح و هدیه از مشتریان برتر شعب استان سمنان قدردانی شد.

قالب دلخواه شما