دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی از مناطق کشاورزی شرق اصفهان

دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی از مناطق کشاورزی شرق اصفهان

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، ضمن بازدید از مناطق کشاورزی شرق اصفهان و بررسی وضعیت آن، با کشاورزان این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان در جریان این دیدار که روز یکشنبه بیست و دوم تیر ماه انجام شد و مهندس داور ماهی کار عضو هیئت مدیره و مرتضی مهدویان مشاور مدیر عامل این بانک، دکتر بیابانی قائم مقام خانه کشاورز و مسئولان استانی بانک وی را همراهی می کردند، به منظور بررسی مشکلات و مسائل مربوط به تأمین آب کشاورزی جلسه ای با حضور نمایندگان خانه کشاورز و نمایندگان کشاورزان این استان برگزار شد.
در ادامه ی این سفر، دکتر طالبی با حضور در منزل شهیدان یوسفی در روستای تیمیارت در جمع کشاورزان با آرزوی علو درجات برای خانواده شهیدان منطقه اظهار داشت: هیچ چیزی جایگزین نعمت خداوند نیست و از خدا خواهانیم که برکت خود را شامل حال منطقه شرق اصفهان بکند و قطعا مسئولانی که به منطقه نزدیک تر هستند شرایط را بهتر می دانند و می توانند طرح های خوبی را ارائه دهند. ما هم آماده دریافت طرح های موثر که با کمک بانک قابل انجام است هستیم تا بتوان زندگی مردم را آبادتر کرد.
وی با اشاره به بدهی های کشاورزان به بانک کشاورزی که بخش مهمی از این مطالبات مربوط به شرایط آب و هوایی است گفت: تلاش ما بر این است پیگیری هایی که موجب ناراحتی مردم می شود انجام نشود.
دکتر طالبی بانک کشاورزی را امانت دار مردم دانست و تصریح کرد: در طرح موضوعاتی نظیر بخشیدن سود و جریمه باید به این موضوع توجه کرد که همه آن وجهی که در بانک کشاورزی است متعلق به مردم است و ما امانت دار مردم هستیم.
وی با تأکید بر لزوم حمایت از کشاورزان افزود: برای کمک به کشاورزان هر جا کمکی از دست ما برآید کوتاهی نمی کنیم و حتما خواسته مردم را به متولیان تصمیم گیر ارجاع خواهیم داد.
دکتر طالبی با بیان اینکه برای زندگی مردم منطقه طرح ها و برنامه هایی باید وجود داشته باشد و اگر موضوعی در این رابطه بود حتما پیگیری می کنیم، از اعلام آمادگی برای اجرای برنامه هایی در زمینه مشاغل جایگزین خبرداد.
بر اساس این گزارش ، کشاورزان منطقه تیمیارت نیز ضمن بیان مشکلات خود در زمینه کشاورزی و وام هایی که قادر به پرداخت آن نیستند با اهدای لوح از دکتر طالبی قدردانی کردند.
این گزارش می افزاید، در پایان این دیدار نیم روزه جلسه ای با حضور مدیرعامل بانک،همراهان،مدیر شعب بانک در استان، معاونان مربوطه و نمایندگان خانه کشاورز استان اصفهان تشکیل شد که در آن با طرح مشکلات موجود،راه حل های مناسب به منظور برون رفت از وضعیت حاضر مورد بررسی قرار گرفت.

قالب دلخواه شما