مشارکت بانک کشاورزی استان سمنان در جشنواره و سمپوزیوم علمی پسته

مشارکت بانک کشاورزی استان سمنان در جشنواره و سمپوزیوم علمی پسته

اولین جشنواره و گردهمایی تخصصی (سمپوزیوم) ملی پسته ایران با حضورمعاون وزیر دادگستری، مسئولان دستگاه های اجرایی استان ،جمعی از متخصصان و صاحبنظران پسته ایران و استان سمنان، باغداران در مجتمع شهید شاهچراغی دامغان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سمنان، محمد رضا حاتمی مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان  در این جشنواره با تاکید بر این که بانک کشاورزی در کنار خدمات مالی سعی دارد به فعالیت های اجتماعی نیز بپردازد گفت: هشت طرح پژوهشی ملی در زمینه پسته با همکاری بانک کشاورزی انجام شد.
وی  با اشاره به این که بانک کشاورزی سال گذشته چهار هزار میلیارد ریال به 42 هزار نفر از بهره برداران تسهیلات در زمینه باغات پسته اعطا کرده است اظهار داشت: امسال نیز قصد داریم میزان تسهیلات را به باغات پسته به شش هزار میلیارد ریال برسانیم.
 حاتمی اضافه کرد: در حال حاضر عملیات بیمه کشاورزی 15 هزار نفر را انجام  و مبلغ 15 میلیارد ریال غرامت باغات پسته به تعداد 661 نفر پرداخت شد.
بر اساس این گزارش ،در این گردهمایی  علاوه بر سخنرانی های علمی و اجرای برنامه های فرهنگی، بازدید از باغ های پسته، کارگاه های آموزشی و بازدید از مراکز فرآوری پسته  انجام شد.
گفتنی است مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان سمنان نیز با برپایی غرفه در نمایشگاهی که در حاشیه این جشنواره برگزار شد فعالیت ها و خدمات و دست آوردهای خود را به نمایش گذاشت.

قالب دلخواه شما