مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر معرفی شد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر معرفی شد
طی حکمی از سوی دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ،محمد حسن رزاق منش به عنوان مدیر بانک کشاورزی استان بوشهر معرفی شد .
جلسه تودیع و معارفه ای صبح روز چهارشنبه بیست و ششم شهریور ماه راس ساعت 10 صبح با حضور مهندس ماهی کار عضو هیات مدیره ،رئیس  سازمان جهاد کشاورزی ، نماینده کمیسیون هماهنگی بانک ها، مدیران شعب بانک های استان،روسای شعب بانک کشاورزی استان و همکاران مدیریت برگزار و   محمد حسن رزاق منش به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی معرفی شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر، در این مراسم مهندس داور ماهی کار عضو هیات مدیره این  بانک طی سخنانی به موفقیت های به دست آمده این مدیریت اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها ناشی از مدد الهی، همراهی و همکاری  سازمان های بیرونی مرتبط با بانک  و زحمات مدیر پیشین و تک تک  کارکنان مدیریت و شعب این استان است.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای فرهاد کشمیر شکن در مدیریت چهارمحال و بختیاری  با اهدا حکم دکتر طالبی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک، محمد حسن رزاق منش را به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر معرفی و تاکید کرد در ادامه این مسیر  پرچمی از دست یک خادم به یک خدمتگذار دیگری سپرده می شود .
عضو هیات مدیره بانک گفت : مایه خرسندی است  که بانک مملو از نیروهای  متعهد به نظام و متخصص در حوزه اقتصاد کشاورزی است و محمد حسن رزاق منش نیز دارای کارنامه ای درخشان در طول 27 سال خدمت خود است .
در این مراسم رزاق منش نیز با ابراز خرسندی  از خدمت در بانک کشاورزی  ابراز امیدواری کرد با لطف خداوند و همکاری تمامی کارکنان بتواند کارنامه ای درخشان  از عمکرد بانک کشاورزی استان بوشهر ارائه کند .
قالب دلخواه شما