معرفی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان قزوین

معرفی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان قزوین

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی حکمی موسی رمرودی را به عنوان مدیر شعب این بانک در استان قزوین منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان قزوین ، مراسم تودیع منوچهر رافعی دهکردی و معارفه موسی رمرودی روز پنج شنبه بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری با حضور محمد حسن فروغی فر عضو هئیت مدیره این بانک و جمعی از مقامات و مسئولان  استانی،مشتریان ، همچنین روسای شعب این مدیریت  برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم فروغی فر طی سخنانی به جایگاه ویژه و ممتاز استان قزوین، انتظارات از این استان همچنین ضریب خود اتکائی استان ها اشاره کرد و افزایش خود اتکائی استان ها در تامین منابع برای پرداخت تسهیلات را خواستار شد.
عضوهئیت مدیره بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود جابجائی مدیران را امری معمول در بانک کشاورزی دانست و هم افزائی و انتقال تجربیات به استان ها را از مزایای آن برشمرد .
منوچهر رافعی دهکردی نیز طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد 3.5 ساله خود در استان قزوین پرداخت و در ادامه،  رئیس هیئت مدیره اتحادیه دامداران کشور،و عضو مجمع ملی خبرگان کشاورزی کشور به نمایندگی از مشتریان مدعو این مراسم  سخنرانی کرد.
این گزارش می افزاید، پارسا معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قزوین از دیگر سخنرانان این مراسم ضمن تشکر از اقدامات  منوچهر رافعی دهکردی در بانک کشاورزی و کمیسیون هماهنگی بانکهای استان،  ظرفیت های استان قزوین در حوزه کشاورزی را   ممتاز توصیف کرد.
موسی رمرودی مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان قزوین ضمن اظهار خرسندی از حضور در این استان، پاسخگوئی به سازمان های مرجع ،پیگری مطالبات مشتریان و ارباب رجوع ، استفاده از ظرفیت  همکاران در تحقق  برنامه ها را ازجمله برنامه های خود در استان قزوین برشمرد.
در پایان این مراسم، حکم انتصاب  موسی رمرودی بعنوان مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین که توسط مدیر عامل تنفیذ شده بود توسط عضو هئیت مدیره قرائت شد.
قالب دلخواه شما