معرفی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی

معرفی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی

مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و سابق  شعب بانک  کشاورزی در استان خراسان شمالی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی، این مراسم که بیست و چهارم شهریورماه برگزار شد و حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره این بانک، پور عیسی معاون برنامه ریزی و توسعه استانداری، معاون فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین مدیر، مدیران گروه ،روسای شعب و همکاران مدیریت  شعب بانک کشاورزی این استان  حضور داشتند.
بر اساس این گزارش،حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد حسین دادزری مدیر پیشین شعب این بانک در استان خراسان شمالی گفت: طی این مدت اقدامات زیادی انجام شد که هر کدام منشا تغییرات اساسی در بانک است که امیدواریم در سال جاری نیز به تکلیف خود برسیم و با برنامه ریزی ویژه، این استان نیز به استانداردها نزدیکتر شود.
وی با اشاره به ظرفیت های استان خراسان شمالی گفت: در حال حاضردغدغه بزرگ اهالی اقتصادی کشور خروج از شرایط رکود و تورمی است ، ما نیز در بانک کشاورزی باید به صورت تخصصی به این مساله بیندیشیم. 
نظری با باین اینکه آثار نامناسب رکود و تورم برهمه افراد به خوبی مشهود است گفت: ما در جامعه بزرگ اقتصادی کشور سهیم هستیم و باید به فکر چاره ای برای آن باشیم لذا  در این دوره که کشور به ما نیاز دارد مسئولیت ما بسیار سنگین است.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در ادامه گفت: در فضای کنونی همه انتظارها به سوی بانک کشاورزی است که در این شرایط رکود و تورمی چه خواهد کرد. ما در دوره کنونی ناچاریم تمام توان خود را بکار ببندیم تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم  و ناچاریم روی پای خود بایستیم.
وی با بیان اینکه در دنیای امروز تنها باید به فکر رضایت مشتریان باشیم اضافه کرد:رضایت مرزی نمی شناسد و تمام همکاران در ایجاد این رضایت باید نقش داشته باشند.
نظری با بیان اینکه مهندس دادزری با فعالیت خود در خراسان شمالی به عنوان  یکی از استان  های خاص تلاش بسیار ارزشمندی انجام داده است خاطر نشان کرد: مهم این است بتوانیم در مسئولیتی که هستیم تاثیر گذار باشیم.
وی خطاب به کارکنان مدیریت شعب بانک در استان خراسان شمالی گفت: با توجه به ظرفیت هایی که این استان دارد توصیه من به همکاران این است اگر استانداری برای ارتقای بخش کشاورزی برنامه ای داشت که باعث توسعه در این بخش شود، اعلام آمادگی کنیم تا  بتوانیم  همسو با خدمات دولت،در کار تخصصی خود نیز زمینه های بسیاری را فراهم آوریم.
پور عیسی معاون  برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی  نیز در سخنان خود از تلاش های دادزری و همکاران قدردانی کرد و گفت: کار در بخش کشاورزی این استان به دلیل ریسک بالا با مشکلاتی مواجه است  اما با شناختی که از همکاران بانک کشاورزی این استان دارم می دانم که بر این مشکلات  فائق می آیند.
حسین دادزری نیز در سخنان خود  طی سخنانی ضمن ارائه آمار از عملکرد این مدیریت از همراهی همکاران  تشکرو قدردانی کرد و گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی در استان تلاش های زیادی در کارها صورت گرفته است و در بسیاری از موارد اگر نتیجه دلخواه کسب نشد علل مختلفی داشت که شامل تلاش و همت دوستان نمی شود. سعی ما این بود تا با ایجاد محیطی دلپذیر و زیبا در شعب، فضا را برای دوستان فراهم کنیم تا بتوانند به بهترین حالت ممکن فعالیت کاری خود را انجام دهند.
وی افزود:استان نیروهای خوبی دارد و من آینده خوبی را برای استان پیش بینی می کنم که با حضور مدیر جدید و همراهی بیشتر دوستان همچون گذشته امیدوارم  نتیجه مطلوب حاصل شود
در پایان، با ابلاغ حکم مدیر عامل بانک توسط حشمت الله نظری، مجید صبوری به عنوان مدیر شعب بانک در استان خراسان شمالی معرفی شد.
این گزارش می افزاید،  بیان دیدگاه ها و برنامه کاری مدیر جدید  شعب بانک کشاورزی در استان خراسان شمالی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
قالب دلخواه شما