دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان مدیریت استان یزد

دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان مدیریت استان یزد


دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز چهارشنبه دهم دی ماه با کارکنان این بانک در مدیریت استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان یزد، دکتر شهید زاده در این سفر،  در همایش روسای شعب بانک کشاورزی  شرکت کرد.
دراین همایش، دکتر شهیدزاده طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش همه کارکنان بانک کشاورزی ، آنان را سرمایه های اصلی بانک دانست و گفت : ما نباید به وضع موجود حتی اگر در بهترین شرایط قرار داشته باشیم راضی باشیم و به مصداق آیه شریفه« اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم»  باید همواره در حال تغییر و حرکت رو به جلو باشیم. دکتر شهید زاده در ادامه همایش به سوالات مطرح شده از سوی برخی از روسای شعب نیز پاسخ داد.
بر اساس این گزارش، فریدون بهبهانی مدیر  شعب  بانک کشاورزی در استان یزد نیز در سخنان خود عملکرد این  مدیریت را  تشریح کرد.
این گزارش می افزاید، همزمان با این سفر  فاز سوم شرکت سیمرغ واقع در تنگ چنار این استان نیز  با حضور مدیرعامل بانک کشاورزی و هیئت همراه،  مدیرعامل و جمعی از نمایندگان این شرکت طی مراسمی  افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه این شرکت ، دکتر شهید زاده  در سخنان خود گفت: یکی ازمهم ترین دغدغه های بانک کشاورزی تامین منابع مالی بخش کشاورزی است و ما اعتقاد داریم که برای توسعه بخش کشاورزی و بهتر کردن شرایط کشاورزی مملکت باید خود را تقویت کنیم.
قالب دلخواه شما