دریافت لوح برتر رضایتمندی مشتری توسط بانک کشاورزی

دریافت لوح برتر رضایتمندی مشتری توسط بانک کشاورزی
دریافت لوح برتر رضایتمندی مشتری توسط بانک کشاورزی

بانک کشاورزی لوح برتر را  در چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ، با رویکرد تجلیل از واحدهای مشتری مدار و پاسخگو، پانزدهم بهمن ماه سال جاری با شرکت مدیران صنعت و تجارت کشور  در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و بانک کشاورزی  لوح برتر سه ستاره رضایتمندی مشتری را دریافت کرد.

بر اساس این گزارش، در این اجلاس ملی که  توسط گروه بین الملل پیشگامان و با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبین که از میان سازمان ها و شرکت های تولیدی و خدماتی فعال در عرصه اقتصاد کشور بودند، پس از ارزیابی شاخص های مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش ، در پایان  لوح های سه ستاره، دو ستاره، یک ستاره و اهتمام دریافت کردند.

این گزارش می افزاید:  بحث و گفتگو پیرامون فرایند سنجش رضایت مشتریان و ارتباط آن با تعالی سازمانی، بررسی راهکارهای افزایش رضایتمندی مشتری، مزایای رضایت بالای مشتریان و تاثیر آن بر بازار رقابتی و بررسی شیوه های موثر وفادارسازی مشتریان، عناوین اصلی مباحث مطروحه در این اجلاس بود.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما