برگزاری گردهمایی گروه های مالی بانک کشاورزی در مرکز آموزش بابلسر

برگزاری گردهمایی گروه های مالی بانک کشاورزی در مرکز آموزش بابلسر

گردهمایی گروه های مالی بانک کشاورزی، از تاریخ بیست و پنجم الی بیست و ششم بهمن ماه سال جاری به مدت دو روز در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران ، در این همایش محمدحسن فروغی فر عضو هیات مدیره بانک که از طریق ارتباط تصویری با شرکت کنندگان این گردهمایی سخن می گفت، مهمترین وظیفه بانک را هدایت اعتبارات دولتی و منابع بانکی به سوی تولید  دانست و گفت: یافتن راهکارهای  جدید که نتیجه این جلسات است ، نقش به سزایی در برنامه ریزی های کلان بانک دارد.

عضو هیات مدیره بانک در ادامه سخنان خود افزود : کنترل نقدینگی، کاهش تورم، سودآوری مدیریت ها و شعب با رعایت منابع و مصارف و در نهایت انضباط مالی از مهمترین اهداف بانک است و تمامی این اهداف توسط بخش مالی بانک محقق می شود.

در ادامه گردهمایی،  دکتر حسینی مدیر امور مالی و پشتیبانی بانک، با  بررسی وضعیت مالی و اقتصادی بانک در سطح کلان، سیاست ها و خطی مشی های بخش مالی را تشریح کرد .

وی ضمن مقایسه شاخص های تورمی ، به بررسی ابعاد مختلف رشد اقتصادی با توجه به شرایط رکود اقتصادی، کاهش درآمدهای نفتی، تحریم های اقتصادی و نوسانات ارزی، پرداخت و از همکاران بابت تهیه به موقع صورت های مالی تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه، ربیع پور رئیس اداره کل امور مالی با مقایسه ساختار مالی بانک در سال 92 و 93   به توصیف الگوی جدید منابع و مصارف، وضعیت نقدینگی استان ها و مدیریت هزینه و بودجه پرداخت.

رئیس اداره کل امور مالی توجه به ریسک اقتصادی و وضعیت نقدینگی بانک کشاورزی در مقایسه با بانک های دیگر، مانده خالص مطالبات ارزی  ریالی بانک، نسبت خوداتکایی و نسبت مطالبات به کل سیستم بانکی را مورد تاکید قرار داد. 

 این گزارش می افزاید:  تشکیل کارگروه های منابع و مصارف و دفتر کل ، وجوه اداره شده و صندوق توسعه ملی ، مالی ،  بودجه و ارزی از دیگر برنامه های این همایش بود.

قالب دلخواه شما