برگزاری جشن ازدواج 60 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) با مشارکت مدیریت استان خراسان جنوبی

برگزاری جشن ازدواج 60 زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) با مشارکت مدیریت استان خراسان جنوبی

جشن ازدواج 60 زوج جوان با مشارکت بانک کشاورزی و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) در روز شنبه 23 اسفند ماه سال 93 در محل سالن ویدیو کنفرانس واقع در ساختمان مدیریت استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان خراسان جنوبی،  در این مراسم حسین نجفی مدیر ستادی استان ضمن بیان این مطلب که تا پایان بهمن ماه سال 93 مدیریت بانک کشاورزی بیش از 17 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزائی بند د تبصره 17 به 168 نفر معرفی شده از کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی استان پرداخت کرده است ، افزود :  بیش از 21میلیارد و 870 میلیون ریال به 729 نفر در قالب تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شد است .  

حسین نجفی در ادامه اظهار داشت : مدیریت بانک کشاورزی خراسان جنوبی در سال 1389 دویست میلیون ریال ، در سال 1392 500 میلیون ریال به تازه مزدوجین تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کمک بلاعوض کرده و در سال 93 نیز مبلغ 600 میلیون ریال ( هر یک از 60 زوجی که در این مراسم شرکت دارند مبلغ 10 میلیون ریال ) کمک بلاعوض پرداخت می کند.

در ادامه رضوی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره ) ، از مجموعه بانک کشاورزی به عنوان یک مجموعه پر تلاش ، خدوم ، مسئولیت پذیر و خدمتگزار آحاد جامعه به خصوص کشاورزان و روستائیان نام برد.

 وی ضمن تشکر از مدیریت بانک در استان گفت ، دوستان ما در بانک کشاورزی با مشارکت فعالانه خود در مجموعه کمیته امداد در تمام عرصه ها که ما نیاز به منابع بانکی داشته ایم مخصوصاً در بحث شیرین اشتغال و ازدواج مشارکت فعالانه داشته ، یار و مدد کار ما بوده اند .

در پایان به زوجین، پکیج هدایای بانک کشاورزی شامل ( یک شاخه گل ، یک جلد دفترچه حساب قرض الحسنه بانک کشاورزی به مبلغ بیست میلیون ریال ، یک جلد سالنامه بانک کشاورزی و یک عدد کیف پالتوئی با لوگوی بانک کشاورزی ) اهداء شد.  

قالب دلخواه شما