برگزاری آیین سلام نوروز در بانک کشاورزی

برگزاری آیین سلام نوروز در بانک کشاورزی
برگزاری آیین سلام نوروز در بانک کشاورزی

آیین "سلام نوروز" به مناسبت آغاز سال جدید و نوروز فاطمی در بانک کشاورزی، روزشنبه پانزدهم فروردین ماه سال 94 با حضور مدیران و جمع کثیری از کارکنان در محل ساختمان مرکزی این بانک  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن تبریک سال نو و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، پیروزی فرزندان انقلاب در مذاکرات هسته ای را تهنیت گفت و افزود: امیدواریم با اتکا بر رهنمودهای مقام معظم رهبری ، در دولت تدبیر و امید به عنوان یک کشور مسلمان و قدرتمند در منطقه ظاهر شویم .

شهیدزاده تصریح کرد: فرمایشات ابتدای سال مقام معظم رهبری در بحث تولید، مایه مباهات است و مسئولیت ما را نیز دوچندان می کند تا هم سو با فرامین مقام معظم رهبری ، با اهداف مشخص و برنامه های معین در حرکتی رو به جلو، تولید را در الویت قرار دهیم.

وی در ادامه سخنان خود، فرمول موفقیت را پشتکار و تلاش همراه با هدفمندی ، مطالعه و برنامه ریزی دانست و افزود: باید زیست و حرکت کرد، پس هیچ گاه به وضعیت موجود راضی نشویم و با برنامه ریزی و شجاعت، بدون چشم داشت دنیوی و با توکل بر خداوند به پیش برویم .

دکتر شهید زاده در پایان اظهار امیدواری کرد در پایان سال 94 شاهد به بار نشستن مجاهدت ها و پاسداشت موفقیت های بانک کشاورزی باشیم.

این مراسم با حضور شماری از هنرمندان مطرح رادیو، تلویزیون و سینما برگزار شد و اجرای تواشیح، موسیقی ، عروسک گردانی و تجلیل از هنرمندان میهمان از جمله برنامه های آن  بود.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما