شهیدزاده در گیلان : حضور کارشناسان کشاورزی در رده های مختلف بانک کارامدتر شود

شهیدزاده در گیلان : حضور کارشناسان کشاورزی در رده های مختلف بانک کارامدتر شود

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی  روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم  فروردین ماه سال جاری با حضور در مدیریت این بانک در استان گیلان ضمن شرکت در اولین همایش روسای شعب این استان در سال جدید ، از برخی طرح ها و پروژه های این مدیریت بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان گیلان، دکتر شهیدز اده در این همایش ضمن بررسی آمار عملکرد شعب استان گیلان و قدردانی از تلاش های ارزنده  همکاران،  به ظرفیت های موجود که موجب بالندگی و رشد بانک همیشه سبز کشاورزی خواهد شد اشاره کرد و خواستار تلاش همه جانبه همکاران در پیشبرد اهداف بانک در سال جهش شد.

وی در ادامه با اظهار این مطلب که بانک کشاورزی به عنوان یک  موسسه عظیم اقتصادی و مالی باید برنامه ریزی دقیق و سنجیده برای حفظ و افزایش منابع موجود داشته باشد ، افزود:  : چشم انداز پیش روی بانک کشاورزی، تسهیل جریان منابع مالی داخلی وخارجی بخش کشاورزی با استفاده از نهاد سازی وشناسایی نیازها وفرصت های سرمایه گذاری در این بخش است .

شهیدزاده با تشریح محورهای کلی این چشم انداز به پررنگ تر وبرجسته تر شدن نقش بانک کشاورزی در توسعه کشاورزی تاکید کرد وگفت: برای اجرایی شدن این محور ، ادبیات توسعه در بانک باید ادبیات غالب باشد و حضور کارشناسان کشاورزی در رده های مختلف کارامدتر شود.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری درمورد بانک ها ، تصریح کرد:  تاکید مقام معظم  رهبری بر اهمیت بانک ها وظیفه ما را در قبال مردم و بیت المال سنگین تر می کند .

مدیر عامل بانک در ادامه سخنان خود،  توسعه دیدگاه افزایش ظرفیت های علمی همکاران و کسب دانش و مهارتهای جدید ، تعامل خوب و گسترده با مشتریان ، شناسایی بازار های مختلف و حفظ مشتریان قدیم ، بازیابی مشتریان  رها شده ، ایجاد روابط خلاق بین همکاران و مشتریان ، جذب مشتریان کلیدی و جدید ،
وفادار سازی مشتریان و توجه به سود آوری و ترکیب مناسب سپرده ها را خواستار شد  و با ارائه و مقایسه آمار عملکرد بانک طی دوسال گذشته اظهار امیدواری کرد  سال 1394 سال جهش از نقطه کنونی به نقطه مطلوب با عینیت بخشیدن به واژه هایی از جنس تدبیر و امید و همدلی و همزبانی همه کارکنان ساعی بانک کشاورزی  باشد.

قالب دلخواه شما