دکتر شهیدزاده : کشاورزان سرمایه های اصلی بانک کشاورزی هستند

 دکتر شهیدزاده : کشاورزان سرمایه های اصلی بانک کشاورزی هستند
دکتر شهیدزاده : کشاورزان سرمایه های اصلی بانک کشاورزی هستند

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت : تامین منابع، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و رونق در بخش کشاورزی محور عملکرد این بانک است و کشاورزان به عنوان مشتریان اصلی بانک کشاورزی سرمایه های این بانک محسوب می شوند که بدون آنها بانکی وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی به نقل از پایگاه خبری نقدینه، مرتضی شهید زاده روز سه شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در مراسم معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی افزود : از یک هزار و 300 کارشناس خبره در این بانک یک هزار و 200 نفر آنان کارشناسان دادگستری هستند که خود در انجام اقدامات و برنامه ریزی های اصولی و صحیح نقش موثری داشته اند.

وی اظهار کرد : بر این مبنا تلاش می شود مسائل این بخش اعم از نیازهای مالی و غیره تا حد امکان و توان بانک کشاورزی مرتفع شود.

وی نمونه آن را ورود این بانک به بحث خرید گندم بعد از 9 سال در سال زراعی جاری عنوان کرد و افزود: تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم خریداری شده و تلاش می شود وجوه کشاورزان در سریعترین زمان ممکن پرداخت شود.

شهیدزاده با مثبت خواندن عملکرد بانک کشاورزی طی دو سال اخیر ، گفت : در این مدت تلاش شد تا هیچ اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشته باشیم و در این امر هم موفق بوده ایم ضمن آنکه خدمات لازم و تعهد هم به بخش ارائه و انجام شده است.

وی گفت : با همه مسائل و تنگناها در این دوره تلاش کردیم منابعی که از بانک مرکزی گرفته بودیم را برگردانیم و اینگونه هم شد.

شهیدزاده به مسائل پیش روی این بانک اشاره کرد و افزود: توقعات از بانک ها نسبت به سایر دستگاه ها بیشتر است و این کار را برای تمامی بانک ها سخت می کند که بتوانند رابط خوبی بین مردم و اقتصاد باشد و توسعه اقتصادی افزایش یابد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در دولت نهم و دهم اتفاقاتی افتاد که بانک کشاورزی را ویران کردند ولی با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید توانستیم به دوران خوب خود بازگردیم.

شهید زاده افزود: این بانک همواره بویژه طی سال های اخیر تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد در حوزه بانکی انجام داده و نتایج خوبی هم در بر داشته است اما اقدامات دولت قبلی منجر به تخریب این مجموعه و کارآیی آن شد.

وی ادامه داد : طی دو سال گذشته دولت یازدهم با اقدامات مثبت و نظام مند از بروز تنش در این بانک جلوگیری کرده و دوباره مجموعه توانست به عملکرد و نقش موثر و مطلوب خود بازگردد.

در این مراسم از خدمات فرهاد فنودی قدردانی و آقای علی دشت بیاض بعنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی  استان خراسان رضوی معرفی شد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما