مهندس حجتی : بانک کشاورزی جایگاه خاصی بین کشاورزان و عموم مردم دارد

  • 05 خرداد 1394
  • 18:36
مهندس حجتی : بانک کشاورزی جایگاه خاصی بین کشاورزان و عموم مردم دارد
مهندس حجتی : بانک کشاورزی جایگاه خاصی بین کشاورزان و عموم مردم دارد

نشست مدیران عالی بانک کشاورزی و مدیران وزارت جهاد کشاورزی با حضور مهندس محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی روز سه شنبه پنجم خرداد ماه سال جاری در محل مجتمع آموزشی الهیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم مهندس محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ، مدیران را به حرکت مستمر در مسیر حق و خدمت به خلق دعوت کرد و گفت : نحوه زندگی ما ، اساس زندگی نسل های آینده را پایه‌ریزی می‌کند پس باید به گونه‌ای عمل کنیم که شرمسار آیندگان نباشیم .

وی افزود: یاری‌رسانی به هم نوع به عنوان یک وظیفه و اعتقاد قلبی  بایستی سرلوحه اعمال ما قرار گیرد .

مهندس حجتی دیدگاه صحیح ‌در مقوله خدمت‌رسانی را نگرش پویا برای ارتقای خود و سازمان مربوطه دانست و تصریح کرد: باید هر لحظه مدعی خود باشیم ، هر روز برای بهترشدن تلاش کنیم، در دادگاه وجدان عملکرد  خود را مورد بررسی قرار دهیم و اثرگذاری خود را پایش کنیم تا سازمان ما شامل رحمت خداوند و دعای خیر مردم باشد .

وی افزود: در شرایط کنونی بایستی قدرت تحمل خود را بالا ببریم، هم‌بستگی خود را حفظ کنیم و با تکیه بر توانایی‌های خود و استفاده صحیح و کامل از قابلیت‌ها ، بر محدودیت‌ها و نارسایی‌ها غلبه کنیم تا رشد و توسعه محقق شود.

حجتی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه نیازهای قبل و بعد از تولید محصول نیز بایستی در نظر گرفته شوند  گفت: کشاورزی در مزرعه خلاصه نمی‌شود و برای داشتن  کشاورزی اقتصادی علاوه‌بر تولید انبوه بایستی مراحل پیشین و پسین تولید نیز مدنظر باشند و کشاورز در تمام مراحل حضور واقعی داشته باشد.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت وزارت جهاد کشاورزی از بانک کشاورزی برای تقویت منابع و افزایش سرمایه بانک گفت: خوشبختانه علیرغم نارسایی‌ها ، مشکلات موجود اقتصادی و دیدگاه غالب نسبت به سیستم بانکی، بانک کشاورزی این افتخار را دارد که جایگاه خاصی بین کشاورزان و عموم مردم ایران داشته و دیدگاه مثبتی نسبت به آن وجود دارد.

                    

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما