دکتر شهیدزاده: کارکنان بانک کشاورزی با انتقاد دلسوزانه و پیشنهاد سازنده از یکدیگر حمایت کنند

دکتر شهیدزاده: کارکنان بانک کشاورزی با انتقاد دلسوزانه و پیشنهاد سازنده از یکدیگر حمایت کنند
دکتر شهیدزاده: کارکنان بانک کشاورزی با انتقاد دلسوزانه و پیشنهاد سازنده از یکدیگر حمایت کنند

جلسه معارفه اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک کشاورزی روز شنبه 23 خرداد سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر شهیدزاده در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در رشد سازمانی، اقامه نماز را عاملی مهم درجلوگیری از لغزش افراد دانست و گفت: در امر به معروف خشونت جایگاهی ندارد و رفتار، منش و عملکرد شخصی ما بهترین مبلغ است.

وی با تاکید بر این مطلب که برخورد مناسب کارگزاران دولتی موجب دلگرمی مشتریان نسبت به مسئولان مملکتی است ، تصریح کرد : بایستی در انجام وظایف سازمانی خود و تکریم مشتری بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم در انجام امر به معروف و نهی از منکر موفق شویم.

وی گام نخست در امر به معروف و نهی از منکر را اصلاح و بازنگری در اعمال و رفتار خود دانست و افزود: به تمام کارکنان بانک کشاورزی توصیه می کنم با وفاق و همدلی ، انتقاد دلسوزانه و پیشنهاد سازنده از یکدیگر حمایت کنند.

شهیدزاده در خاتمه گفت: کارکنان بانک کشاورزی به عنوان پرسنل سازمانی یادگیرنده، آمادگی ذهنی لازم را برای پذیرش مقوله ارتباط سازنده برای نیل به امر به معروف و نهی از منکر دارند و برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه های آموزشی مرتبط در دستور کار قرار دارد.

در این جلسه همچنین محمدحسن فروغی فر عضو هیئت مدیره و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک کشاورزی، طی سخنانی گفت: ضروری است در سازمان های دولتی برای به رسمیت شناختن حریم اموال دولت فرهنگ سازی شود . وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر چنانچه به صورت غیر مستقیم و در قالب حرکت های فرهنگی انجام شود تاثیر بیشتری خواهد داشت.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه سید مهدی هاشمیان معاون وزارتخانه ها و سازمان ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در حفاظت از محیط زیست اظهار داشت:  امر به معروف و نهی از منکر می تواند در حوزه محیط زیست وارد شود و بسیاری از معضلات ، مشکلات و ناهنجاری های زیست محیطی با امر به معروف و نهی از منکر قابل پیشگیری و اصلاح هستند.

وی افزود: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بایستی در نظام اداری کشور تبدیل به رفتار سازمانی شود و خوشبختانه بانک کشاورزی در این زمینه پیشگام و موفق بوده است.

شایان ذکر است در پایان این جلسه ، احکام اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک کشاورزی توسط دکتر شهید زاده به ایشان تفویض شد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما