برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان
برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان

آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان سمنان با حضور حشمت الله نظری عضو هیات مدیره، آقا محمد همتیان معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان، تنی چند از مدیران دستگاه های اجرائی استان ، مسئولان تشکل های کشاورزی ، روسای شعب بانک کشاورزی سراسر استان و مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه کشاورزی در محل مدیریت استان سمنان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان سمنان، در این مراسم حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی ضمن آرزوی موفقیت برای محمدرضا حاتمی و علی کیومرثی در انجام مسئولیت های جدید ، سابقه هشتاد و دو ساله بانک کشاورزی را مرهون اعتماد مشتریان و تولید کنندگان بخش کشاورزی دانست و اظهار داشت:  خدمت صادقانه در بانک کشاورزی، دعای خیر مردم و کشاورزان را به دنبال دارد.

وی انتقال محمدرضا حاتمی به استان هرمزگان را برای تحقق اهداف جدید بانک کشاورزی در آن استان سودمند دانست و با اشاره به ظرفیت بالای آبزی پروری در استان هرمزگان گفت : به یاری خداوند متعال قصد داریم اقدامات نوینی را در استان هرمرگان آغاز کنیم که از آن جمله می توان به حمایت گسترده از طرح های پرورش ماهیان در قفس اشاره کرد.

نظری از خرید تضمینی دو میلیون و هفتصد هزار تن گندم تا بیست و چهارم خرداد ماه سال جاری توسط بانک کشاورزی در کشور خبر داد و تصریح کرد : در این رابطه ده هزار میلیارد ریال از منابع داخلی بانک هزینه شده است.

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به این که در آینده نزدیک شعبه بانک دیگر مفهومی نخواهد داشت گفت: بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی  باید با کیفیت ترین، به روزترین و سریع ترین خدمات را در اختیار مردم قرار دهد.

بر اساس این گزارش در ادامه آقا محمد همتیان معاون توسعه و منابع انسانی استاندار سمنان ضمن قدردانی از زحمات محمدرضا حاتمی، برای علی کیومرثی در مسیر توسعه و پیشرفت حوزه کشاورزی استان سمنان آرزوی موفقیت کرد.

همتیان به تعامل خوب بانک کشاورزی با مجموعه استانداری و مردم اشاره کرد و گفت: این مهم نشان دهنده تحقق همدلی و هم زبانی در استان سمنان است.

وی مسئولیت را امانت الهی و مسیر مدیریت را یک امتحان بزرگ برای افراد دانست و  گفت: باید از رهنمودهای سودمند مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی استفاده کنیم و برای اجرای اهداف شعار سال  تمام تلاش خود را مبذول داریم.

این گزارش می افزاید در ادامه این مراسم علی کیومرثی مدیر جدید ستادی استان سمنان ضمن قدردانی از حسن اعتماد دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی ، به قابلیت بالای توسعه استان سمنان در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: تنها راه رسیدن به این توسعه،  تلاش، همدلی و همکاری یکایک پرسنل شریف و خدوم بانک کشاورزی در استان سمنان است.

کیومرثی سپس اهداف و برنامه های خود را برشمرد و  همکاری و هماهنگی سازمان ها و کارکنان بانک را برای اجرای اهداف عالیه بانک کشاورزی در استان سمنان خواستار شد.

شایان ذکر است علی کیومرثی پیش از این  به عنوان مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان ایلام مشغول به خدمت بود.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما