مراسم تودیع و معارفه مدیر ستادی بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان

مراسم تودیع و معارفه مدیر ستادی بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان
مراسم تودیع و معارفه مدیر ستادی بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان

مراسم تودیع و معارفه مدیر ستادی بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان روز 26 خرداد با حضور محمدحسن فروغی فر عضو هئیت مدیره بانک ، مقامات استانی ، مدیران شبکه بانکی استان ، روسای شعب برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان، فروغی فر در این مراسم از بانک کشاورزی به عنوان مصداق همدلی و همزبانی و نمود عینی شعار امسال رهبر معظم انقلاب ، یاد کرد .

در ادامه مراسم سید سعید موسوی مدیر اسبق شعب بانک در استان سیستان و بلوچستان، ضمن ارائه آمار و عملکرد این مدیریت در مدت پنج سال تصدی این سمت ، از مردم استان سیستان و بلوچستان به عنوان انسان هایی رئوف و بزرگوار با بزرگترین دل ها نام برد و اساس کار خود در این مدت را صیانت از تولید توصیف کرد .

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از مراسم ، حسینی معاون سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به روند صعودی تولید محصولات کشاورزی در استان و قدردانی از زحمات سید سعید موسوی گفت: این عملکرد خوب و رضایت بخش نتیجه تعامل خوب بانک کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی و متولیان بخش کشاورزی است .

در ادامه  عضو هیئت مدیره بانک ضمن قدردانی و آرزوی موفقیت برای مدیر سابق استان، حکم انتصاب محمدعلی خائف زاده را به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان اعطا کرد.

در خاتمه این مراسم خائف زاده طی سخنانی با بیان برنامه های آینده خود  گفت: مردم استان باید شیرینی و حلاوت حرکت بانک کشاورزی را بر سر سفره های خود احساس کنند . 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما