دکتر شهیدزاده: ملت ایران آسایش خود را مدیون مجاهدت ایثارگران است

دکتر شهیدزاده: ملت ایران آسایش خود را مدیون مجاهدت ایثارگران است
دکتر شهیدزاده: ملت ایران آسایش خود را مدیون مجاهدت ایثارگران است

مراسم تجلیل از خادمان ایثارگران بانک کشاورزی روز سه شنبه نهم تیرماه سال جاری با حضور دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، دکتر حیدری مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران ، اعضای هیات مدیره، مدیران و خادمان ایثارگران بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر شهیدزاده در این مراسم گفت: ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون مجاهدت های ایثارگران است و فرهنگ حمایت از ایثارگران و خدمت به این بزرگواران در بانک کشاورزی نهادینه شده است.

وی افزود: فرهنگ شیعه از کربلا به ارث رسیده است و ایثارگران ضامن بقای این فرهنگ و پیام آوران رسالت کربلا هستند.

دکتر شهید زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تلاش می کنیم  بانک کشاورزی فضایی مناسب برای نمود استعدادها و تجارب مفید ایثارگران داشته باشد تا در راه شکوفایی جمهوری اسلامی و رضایت شهدا گام برداریم.

بر اساس این گزارش دکتر حیدری مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران در این مراسم از خدمات ارزنده دکتر شهیدزاده برای صیانت از خون شهدا و ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قدردانی کرد  و ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع خادمان ایثارگران بانک کشاورزی، فرصت خدمت به خلق را لطف خداوند به خدمتگزاران دانست و تصریح کرد: خدمت به هم نوع در جنگ نظامی یا جهاد اقتصادی، مقدس است و عبادت محسوب می شود.

وی  افزود: خدمات بانک کشاورزی به مردم و جامعه ایثارگران، حسنه و شایسته قدردانی است .

شایان ذکر است درخاتمه این مراسم ، مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در امور ایثارگران ، با اهدای لوح سپاس به دکتر شهیدزاده و دوازده نفر از مدیران بانک کشاورزی، خدمات شایسته آن ها به عنوان خادمان ایثارگران را ارج نهاد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما