نشست مشترک کارگروه صیانت از حقوق شهروندی، امنیت عمومی و حجاب و عفاف بانک کشاورزی با اعضای ستاد مرکزی

نشست مشترک کارگروه  صیانت از حقوق شهروندی، امنیت عمومی و حجاب و عفاف بانک کشاورزی با اعضای ستاد مرکزی
نشست مشترک کارگروه صیانت از حقوق شهروندی، امنیت عمومی و حجاب و عفاف بانک کشاورزی با اعضای ستاد مرکزی

جلسه ارائه عملکرد کارگروه صیانت از حقوق شهروندی، امنیت عمومی و عفاف و حجاب بانک کشاورزی  روز شنبه سوم مرداد ماه سال جاری با حضورنمایندگانی از وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و رؤسای ادارات بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این جلسه  گزارش مبسوطی از عملکرد ، اقدامات و خدمات این بانک در حوزه صیانت از حقوق شهروندی، امنیت عمومی و عفاف و حجاب ارائه شد .

بر اساس این گزارش نمایندگان وزارت کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی  در این نشست ضمن تشکر ویژه از فعالیت وعملکرد  مثبت بانک کشاورزی ، این بانک را در زمینه صیانت از حقوق شهروندی، امنیت عمومی و حجاب و عفاف الگوی مناسبی برای سایر سازمان ها دانسته و پیشنهاد کرد ند با اطلاع رسانی گسترده امکان استفاده و الگو برداری از این اقدامات برای سایر سازمان ها فراهم شود.

این گزارش می افزاید از جمله طرح ها و خدمات بانک کشاورزی در این زمینه می توان به طرح حمایت از زنان آسیب پذیر و سرپرست خانوار، طرح کوثر، طرح حضرت فاطمه زهرا، طرح زینب ،  طرح بانکداری پیوندی با هدف فقرزدایی از جامعه زنان روستایی و ... اشاره کرد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما