برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل

مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق وجدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل با حضور مهندس ماهی کار عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی روز پنج شنبه یکم مرداد ماه سال جاری  در سالن اجتماعات مدیریت بانک کشاورزی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان اردبیل ، مهندس داور ماهی کار عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی در این مراسم طی سخنانی گفت: مفتخریم که 60 درصد نیاز مالی بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی تامین می شود . وی افزود:  بر این اساس در سال گذشته 250 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش های مختلف کشاورزی توزیع کرده ایم و امسال نیز براساس برنامه های از پیش تنظیم شده 300 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش های مختلف کشاورزی توسط شعب تابعه به فعالان تولید در این بخش پرداخت خواهد شد.

ماهی کار با اشاره به نقش محوری مدیریت در عصر حاضر تصریح کرد : یک مدیر موفق در لایه های مختلف مدیریتی، مدیری است که بتواند شکاف میان وضع موجود و مطلوب را به حداقل رسانده ، رشد کارکنان تحت امر خود را برای قبول مسئولیت بیشتر تضمین کرده و همکاران خود را برای ارتقاء جایگاهشان آماده کند.

عضو هیأت مدیره بانک کشاورزی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی نظام بانکی بدون حضور مشتریان زیر سوال می رود اضافه کرد: مشتریان بانک کشاورزی مایه افتخار شعب بوده و مادر این بانک اعتقاد داریم اعتبار مان در گرو حضور مشتریان است.

شایان ذکر است در پایان مراسم با حکم دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی ، مهندس جواد محمودی به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل منصوب و از تلاش های مهندس عقیل وکیلی مدیر شعب پیشین این استان که به درجه ارزشمند بازنشستگی نائل آمد تشکر و قدردانی شد.  

قالب دلخواه شما