پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت چهارم شهریور ماه، بزرگداشت مقام کارمند

پیام دکتر شهیدزاده به مناسبت چهارم شهریور ماه، بزرگداشت مقام کارمند

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، طی پیامی این روز را به کارکنان بانک کشاورزی تبریک گفت. در پی متن این پیام را مشاهده می فرمایید. 

 

به نام پروردگار یکتا

 

پیامبر اکرم (ص) فرمود " مَنْ قَضی لأخیهِ المؤمنِ حاجةً کانَ کمَن عَبَدَ اللهَ دَهرَهُ. " هر کس حاجت برادر مومن خود را برآورد، مانند کسی است که عمر خویش را به عبادت خدا سپری کرده باشد." «امالی،شیخ طوسی، ص 481، ح 1051»

 

کارمندان شریف بانک کشاورزی ، عزیزان و دوستان من ،

 سلام و درود بر شما که وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهید و موجب سربلندی و مباهات این بانک هستید.

چهارم شهریور ماه، بزرگداشت مقام کارمند است، بزرگداشت همت و غیرت شما، نکو داشت جایگاهی که  با مفاهیمی چون مسئولیت پذیری، انضباط، گشاده رویی، خدمت رسانی و سخت کوشی عجین بوده است.

همه می دانیم که بهره وری هر سازمان در گرو میزان کارایی و اثربخشی کارمندان آن است و این قشر خدمتگزار با انتخاب این شغل  در حقیقت با پروردگار و وجدان خود پیمان بسته اند تا سه هدف بزرگ را سرلوحه خود قرار دهند :  اول؛ خشنودی و جلب رضایت و اعتماد مشتریان و حل مشکلات و گرفتاری مردم.  دوم؛ تحقق اهداف، پیشرفت و تعالی سازمان. سوم؛ عزت و کرامت کشور عزیزمان ایران.

ما کارمندان بانک کشاورزی علاوه بر اینکه وظیفه شیرین و دشوار خدمت به مشتریان ، رفع مشکلات آنها و مسئولیت سنگین گردش چرخ های اقتصاد کشور را بر عهده داریم، خود را مقید می دانیم تا براساس آموزه ها و دستورات دینی خود  با گشاده رویی، تعهد، برنامه ریزی صحیح و دلسوزی، وظایف محوله را به بهترین شکل ممکن به انجام رسانیم، زیرا اعتقاد داریم که" عبادت به جز خدمت خلق نیست" و رضایت پروردگار در گرو رضایت بندگان اوست.

 به خود و خواهران و برادران کارمندم در بانک کشاورزی یادآوری می کنم که خدمت در مجموعه ای سالم و شرافتمند که هدفی مقدس دارد و مورد تائید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ، موجب سربلندی و افتخار هر انسانی است و موجودیت چنین سازمانی در گرو همت و تلاش تک تک ماست.

باشد که دست در دست و شانه به شانه یکدیگر با عشق و اخلاص در راه خدمت به مشتریان و تولیدکنندگان ، تعالی بانک کشاورزی و تحقق آرمان های مقدس انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

مرتضی شهید زاده



قالب دلخواه شما