بازدید عضو هیات مدیره بانک کشاورزی از مدیریت استان کرمانشاه

روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در جریان سفر به استان کرمانشاه، روز چهارشنبه 28 مرداد در جلسه ای که با حضور مدیراستان، معاونان و همکاران مدیریت و تعدادی از روسای شعب استان کرمانشاه برگزار شده بود، شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان کرمانشاه، عضو هیات مدیره بانک در این جلسه طی سخنانی با تاکید بر لزوم تعامل بامشتریان، رمز موفقیت را خوش برخوردی ،سرعت عمل ،ارائه خدمات مطلوب ،وجدیت در کارعنوان کرد و افزود: باید با تقویت تعامل با مشتری و رعایت اصول حرفه ای بانکداری در راستای سودآوری و استحکام بنیه مالی بانک و بهبود عملکرد به منظور افزایش توان حمایت از بخش کشاورزی ،گام برداریم .

روح االه خدارحمی ادامه داد: بانک با عملکرد خوب و موفق می تواند در حمایت از تولید و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نقش آفرینی کند. وی با اشاره به نقش روسای شعب در امر آموزش همکاران گفت: روسای شعب باید همکاران را آموزش دهند که با دقت در عمل ، انجام درست و به موقع کارهاو با پرهیز از اشتباه، امورات محوله را پیش ببرند و همه ما با تحرک بیشتر بانک را به درجه بالاتری از پویایی برسانیم. وی اضافه کرد: بهبود با دستان ما اتفاق می افتد و برای بدست آوردن آن باید از خود شروع کنیم.

در ادامه این سفر روح الله خدارحمی از تعدادی از طرح های استان و شعب بانک بازدید و از تلاش همکاران تشکر کرد.

قالب دلخواه شما