دکتر شهیدزاده: سیاست های کلان اقتصادی ، سرلوحه فعالیت های بانک کشاورزی است

دکتر شهیدزاده: سیاست های کلان اقتصادی ، سرلوحه فعالیت های بانک کشاورزی است

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز دوشنبه 23 شهریور ماه در جمع روسای شعب تهران بزرگ با اشاره به سرمایه ها، منابع و ظرفیت های موجود در پایتخت و پتانسیل بالای بانک در بخش خدمات بین الملل گفت: توسعه شعب ارزی در سطح شهر تهران در دستور کار بانک کشاورزی قرار دارد تا از این طریق سهم بانک را از این بازار گسترده افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، شهید زاده در این نشست از روسای شعب تهران خواست تا با استفاده از تمام ظرفیت های بانک و به کارگیری توانمندی های  نیروی انسانی و تعامل سازنده با مشتریان، درآمد بانک از طریق خدمات بانکی را افزایش دهند و سهم بانک کشاورزی از بازار را ارتقا بخشند.

وی افزود: سیاست اقتصادی دولت ، کاهش تورم و خروج از رکود اقتصادی است و ما بایستی به عنوان یک بانک دولتی، این مهم را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم .

شهید زاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید سعی کنیم در چهارچوب مقررات وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی به عنوان یک بانک سرافراز و پر جنب و جوش در حوزه پولی و بانکی کشور ،به نقطه مطلوب رسیده و در توسعه، اشتغال، خروج از رکود و کاهش نرخ تورم سهیم باشیم .

وی در این گردهمایی ، همکاران بانک کشاورزی مدیریت تهران بزرگ را به پیروی از رهنمود امیرالمومنین حضرت علی (ع) فرا خواند و تاکید کرد: محور حرکت و استراتژی ما در اقتصاد و در بانک کشاورزی بایستی «برنامه ریزی درست اقتصادی» باشد.


 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما