همایش روسای شعب مستعد تجهیزمنابع بانک کشاورزی برگزار شد

همایش روسای شعب مستعد تجهیزمنابع بانک کشاورزی برگزار شد

همایش روسای شعب مستعد تجهیز منابع بانک کشاورزی روز شنبه 23 آبان با حضور دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاوری، روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره، مسعود شریفات مدیر امور حوزه مدیریت ، محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی ، روسای شعب مستعد تجهیز منابع این بانک از سراسر کشور  و مدیران گروه های امور مشتریان مدیریت های بانک در استان ها ، در محل مجموعه آموزشی – رفاهی الهیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش  دکتر شهیدزاده با اشاره به پتانسیل های بالای علمی ، تخصصی و تجربی  بانک کشاورزی، خواستار تلاش جمعی کارکنان برای استفاده بهینه از منابع محدود و همیاری و هم افزایی برای نیل به جایگاه درخور این بانک  شد و گفت: بانک کشاورزی توان بالایی برای اول بودن در سیستم بانک های دولتی دارد و به تبع آن انتظارات نیز از این بانک زیاد است لذا هیچ عذری از شعب کم بازده یا زیان ده پذیرفته نخواهد بود .

وی افزود: در زمینه تحقق اهداف و برنامه راهبردی استراتژیک که توسط بانک مرکزی تعیین شده است، بانک کشاورزی موفق شد در مقطع شش ماهه نخست سال جاری مقام اول را در سیستم بانکی کسب کند.

شهید زاده اظهار داشت: در سال 93 با تلاش همکاران شعب توانستیم بالاترین میزان جذب اعتبار صندوق توسعه ملی را به دست آوریم و رضایت دولت را تامین کنیم و از شعب انتظار داریم روند جذب منابع این صندوق در سال جاری نیز همچنان قابل ملاحظه باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت بانکداری الکترونیک به عنوان مزیت رقابتی سیستم بانکی امروز و با اشاره به توان بالای بانک کشاورزی در این زمینه ، صرفه جویی در زمان مفید نیروی انسانی بانک و ایجاد فرصت پرداختن به ایده های جدید را از دیگر نکات مثبت توسعه بانکداری الکترونیک دانست.

دکتر شهید زاده در ادامه گفت: بخش ارزی بانک کشاورزی در بین سایر بانک ها بالاترین میزان کارکرد را حتی در دوران تحریم داشته است و به عنوان یک بانک  فعال در عرصه تعاملات بین المللی بایستی بیش از پیش نسبت به معرفی خدمات ارزی خود اقدام کند و توجه ویژه ای را به مشتریان ارزی مبذول دارد. وی افزود: به همین منظور ، افزایش شعب ارزی بانک کشاورزی در دستور کار این بانک قرار دارد.

شهید زاده همچنین گفت: پس از برجام کمیته ای در بانک مرکزی تشکیل شده است تا شاخص های موفقیت در همکاری با بانک های خارجی مشخص شوند. بنابراین با توجه به استقبال گسترده بانک های خارجی برای انعقاد تفاهم نامه با بانک کشاورزی لازم است آموزش های لازم در این زمینه به همکاران داده شود  .

بر اساس این گزارش در این همایش یکروزه روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی شعب بانک را کانون های تعامل با مشتریان و تحقق اهداف کمی بانک دانست و در مورد شعب مستعد گفت: این شعب سهم بالاتری از منابع ، نیروی انسانی و امکانات را در اختیار دارند لذا بخش زیادی از بار سنگین تحقق اهداف  بر دوش این شعب خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط پساتحریم و بسته رونق اقتصادی دولت، خروج از رکود اقتصادی و استفاده از آثار مثبت این بسته را نیازمند تلاش بیشتر کارکنان شعب برای وفادار سازی و جلب رضایت مشتریان دانست .

خدارحمی در خاتمه خواستار تعامل، هم افزایی و بسیج تمام نیروهای شعب  برای رسیدن به اهداف و برنامه های بانک کشاورزی شد.

 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما