برگزاری همایش آموزشی فناوری اطلاعات و حفاظت فیزیکی اداره کل حراست بانک کشاورزی

برگزاری همایش آموزشی فناوری اطلاعات و حفاظت فیزیکی اداره کل حراست بانک کشاورزی

همایش آموزشی فناوری اطلاعات و حفاظت فیزیکی اداره کل حراست با حضورکارشناسان حفاظت فیزیکی و فناوری  اطلاعات استان های کشور روز شنبه 23 آبان درمرکزآموزش بابلسر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک در آئین افتتاحیه این همایش با اشاره به اهمیت مقوله امنیت اظهار داشت: حفاظت از اطلاعات مشتریان و ایجاد فضای امن موجب رضایت و اطمینان خاطر برای مشتریان است. وی با اشاره به تغییر نگرش و تکنولوژی کنونی افزود: با وجود این که تکنولوژی باعث پیشرفت و سهولت انجام امور شده است لیکن بسیار نگران کننده و ویرانگر است و می طلبد که نیروهای حراست خودشان را به علم روز مجهز کنند.

عضو هیات مدیره بانک وجود سایت پشتیبان سیستم های بانک کشاورزی را از شاخصه های انحصاری این بانک دانست و گفت: درسیستم های امنیتی به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم تا در مواقع خطر و حوادث درخدمت رسانی خللی ایجاد نشود.

حشمت الله نظری در ادامه با تاکید بر آموزش کارشناسان حفاظت فیزیکی گفت: پویایی و موفقیت حراست بانک به لحاظ اهمیت دادن به آموزش و ارتقاء سطح آگاهی نیروی انسانی است. 

وی در پایان ضمن تشکر از رییس و کارشناسان اداره کل حراست، حفاظت از نیروی انسانی، رفیق بودن با مردم و همکاران، ایجاد حس اعتماد و سخاوت و تعامل را از خصیصه های یک حراست موفق و موثر بر شمرد.

در ادامه این همایش، مسعودآتشی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری  نوین کشاورز ، گزارشی از وضعیت امنیت حوزه IT به جلسه ارائه داد و سپس رییس اداره کل حراست بانک نیز به تبیین اهداف همایش و استراتژی های اداره کل حراست پرداخت.  

لازم به ذکر است این همایش آموزشی تا روز چهار شنبه 27 آبان ادامه خواهد داشت.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما