دیدار مدیرعامل بانک کشاورزی با فعالان اقتصادی استان مازندران

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه همایش سراسری مدیران این  بانک ، با فعالان اقتصادی استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران، دکتر شهید زاده عصر روز چهارشنبه 12 خرداد به منظور بررسی چالش‌ها و اقدامات ضروری در شرایط پسا تحریم، با حضور اعضای هیات مدیره بانک، مهاجر رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران، حیدر پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر شعب و معاونان بانک کشاورزی استان مازندران در محل اتاق بازرگانی استان با فعالان اقتصادی استان دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن معرفی بانک کشاورزی به عنوان تنها بانکی که 95 درصد منابع خود را در بخش کشاورزی تزریق می کند و با اشاره به 80 هزار واحد تولیدی که طی 10 سال گذشته با اعتبارات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده اند ، به بیان نقش حمایتی این بانک در فرایند تولید پرداخت و بیشترین درصد جذب منابع صندوق توسعه ملی را مربوط به بانک  کشاورزی دانست.

دکتر شهید زاده در ادامه سخنان خود به بیان و تشریح امکانات و زمینه‌های فعالیت و همکاری بانک کشاورزی با توجه به شرایط ایجاد شده و امکانات و  پتانسیل های بالقوه بانک کشاورزی پرداخت و از آمادگی این بانک در زمینه‌ ارائه خدمات ارزی به کلیه تولید کنندگان، صادر کنندگان و وارد کنندگان استان خبر داد .

این گزارش می افزاید، در این جلسه همچنین مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران، با اشاره به تولید 45 نوع محصول کشاورزی و رتبه اول استان مازندران در برخی از محصولات، بر نقش سیستم بانکی در فراهم‌آوردن شرایط و امکان استفاده مناسب از شرایط پساتحریم برای تجارت خارجی کشور تأکید و خواستار افزایش حد اعتباری بانک های این استان شد.

 در پایان جلسه به سؤالات فعالان ارزی و ریالی استان پاسخ داده شد.

 

قالب دلخواه شما