انتخاب برترین ها در نظارت برطرح های بانک کشاورزی

انتخاب برترین ها در نظارت برطرح های بانک کشاورزی

در اجرای مفاد خط مشی نظارت بر طرح ها و عملیات اعتباری بانک کشاورزی در سال جاری،استان ها،شعب وکارشناسان ناظر برتر این بانک انتخاب ومعرفی می شوند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،اداره کل نظارت بر طرح ها و عملیات اعتباری این بانک اعلام کرد؛شاخص های ارزیابی عملکرد نظارت برطرح ها در مدیریت های بانک کشاورزی و شعب تابعه ، براساس سیستم مکانیزه نظارت برطرح ها تدوین شده است که در پایان هرفصل برترین های این بخش معرفی خواهند شد.
بر اساس این گزارش، بررسی عملکرد مقایسه ای مدیریت ها و شعب بانک کشاورزی در زمینه نحوه رعایت دستور العمل های ابلاغی مربوط به سیستم مکانیزه نظارت بر طرح ها همچنین چگونگی بازدیدهای به موقع از طرح ها و انعکاس آن در سیستم مذکور،از طریق سیستم داشبورد و شاخص های درج شده در آن امکانپذیر شده است.
این گزارش می افزاید ، با توجه به شاخص های تعیین شده، مدیریت ها، شعب فعال و همچنین کاربران پرتلاش سیستم مکانیزه نظارت بر طرح ها در سه ماهه سوم سال جاری انتخاب ومعرفی خواهند شد.
خاطر نشان می شود، سیستم مکانیزه نظارت بر طرح ها تحت وب در بانک کشاورزی راه اندازی شده است و با راه اندازی این سیستم نظارتی، هر گزارشی که در هر شعبه ای از بانک از سوی کارشناس ناظر وارد سیستم شود، قابل رویت خواهد بود.
در این سیستم طرح های جاری و مصوب،طرح های موعد گذشته، تمدید شده یا نشده، راکد مانده یا نمانده و ابطال شده یا نشده، قابل ردیابی و پیگیری است همچنین پیشگیری از انحراف عملیات، صرفه جویی زمانی و روزآمد شدن طرح ها از ویژگی های مهم این سیستم محسوب می شود.

قالب دلخواه شما