برگزاری همایش سالانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر

برگزاری همایش سالانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر

همایش سالانه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی سراسر کشور، 29 آذر ماه سال جاری در باشگاه شماره یک وزارت نفت برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، محمد حسین رضائی پور دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر این بانک گفت : در این همایش علاوه بر روسا ، دبیران و اعضای شورای دستگاههای اجرایی ، مدیر عامل بانک سپه ، معاون وزیر نفت ، حجت الاسلام زرگر رئیس ستاد احیاء و حجت الاسلام صادق زاده معاون ادارات و کارخانجات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر همچنین حجت الاسلام خاتمی امام جمعه تهران نیز حضور داشتند .
وی با اشاره به سخنرانی امام جمعه موقت تهران افزود : در پایان مراسم، از چهار تن از روسای شوراها بعنوان رئیس شورای برتر و چهار تن از دبیران شوراها بعنوان دبیران برتر قدردانی و توسط حجت الاسلام خاتمی لوح تقدیر اهدا شد که دبیر بانک کشاورزی نیز در بین بیش از صد دبیر دستگاه اجرایی یکی از چهار دبیر برتر بود.
رضائی پور اضافه کرد : حجت الاسلام صادق زاده، بانک کشاورزی را به عنوان سازمانی که بهترین همکاری را با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و بیشترین فعالیت را در احیای این دو فریضه الهی داشته است معرفی کرد.

قالب دلخواه شما