پرداخت یکهزار و 135 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی به کشاورزان کردستانی

پرداخت یکهزار و 135 میلیارد ریال تسهیلات بانک کشاورزی به کشاورزان کردستانی

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان از پرداخت یکهزار و 135 میلیارد ریال تسهیلات به 33 هزار و 623 کشاورز کردستانی در پایان آذرماه سال جاری خبرداد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کردستان، علی اصغر محمدی ضمن اعلام این خبر افزود: ازآغاز سال جاری تا پایان آذرماه مبلغ 800 میلیارد ریال تسهیلات این بانک برای بهره برداری از ظرفیتهای موجودو335میلیاردریال برای ایجاد ظرفیتها و طرحهای جدید تولیدی پرداخت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 132 درصد رشد داشته است .
مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان اظهار داشت: از کل تسهیلات پرداختی ،52 درصد در بخش زراعت ،17 درصد در بخش خدمات کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته به آن،13 در صد در بخش دام و طیور و 18 درصد در سایر بخشها هزینه شده است.
محمدی میزان الزامی مبلغ وصولی این استان تا پایان آذر ماه سال جاری را یکهزارو 830 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: تاکنون یکهزار و270 میلیارد ریال معادل 69 درصد این مبلغ بازپرداخت شده است.
وی افزود: کشاورزان وبدهکاران در صورت پرداخت بدهی معوق خود تا بیست و یکم دی ماه سال جاری، از 6 درصد بخشودگی جریمه دیرکرد برخوردار خواهندشد.

قالب دلخواه شما