همایش منطقه ای وصول مطالبات در اصفهان

همایش منطقه ای وصول مطالبات در اصفهان

همایش منطقه ای وصول مطالبات با حضور مهندس ماهیکار عضوهیئت مدیره ، مهندس بصیری مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات و دکتر شاهوردی رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجراء در اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان اصفهان در این همایش که مدیران شعب بانک، معاونان فنی و روسای شعب اصلی مرکز استان های یزد، فارس، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان ، بوشهر، کرمان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند، مهندس ماهیکار ضمن اشاره به شعار سالجاری که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اصلاح الگوی مصرف نام گذاری شده است عنوان کرد: بهترین راه کار برای پوشش موضوع در عمل مدیریت منابع و مصارف است.
وی در ادامه گفت: اگر اهداف جذب سپرده های مردمی محقق نشود به همان میزان هزینه ها و به خصوص هزینه عملیاتی بانک کاهش می یابد اما اگر اهداف وصولی محقق نشود قسمتی از تسهیلات باز نمی گردد و معوق می شود. نتیجه این که بانک از سود مورد انتظار محروم می شود از طرفی بواسطه الزام به پرداخت سود به موقع به سپرده گذاران، زیان مضاعفی رامتقبل می شود از طرف دیگر چون منابع بانک بلوکه می شود قدرت عمل خود را در اعطای تسهیلات از دست می دهد .
مهندس ماهیکاردر ادامه به چکیده ای از نتایج علمی حاصل از 12 مورد پژوهش انجام گرفته در خصوص عوامل موثر بر وصول مطالبات بانک کشاورزی اشاره کرد و سپس با بیان نکاتی در خصوص چالشهای درون سازمانی و برون سازمانی در امر مذکور، راه کارهای موثر برای رسیدن به اهداف وصول را با حاضرین در جلسه در میان گذاشت.
در ادامه جلسه مهندس بصیری مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات و دکتر شاهوردی رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرا، نکاتی را در خصوص چگونگی وصول مطالبات و همچنین آئین نامه جدید وصول مطالبات در جلسه مطرح کردند. در پایان جلسه عملکرد تک تک مدیریتها در زمینه وصول مطالبات و تشریک مساعی بررسی و راه حلهای مناسب ارائه شد.

قالب دلخواه شما