یادواره شهدای بانک کشاورزی برگزارشد

یادواره شهدای بانک کشاورزی برگزارشد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام موسی کاظم(ع) و در آستانه سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،یادواره شهدای بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این مراسم با هدف تجلیل از مقام والای شهدا و رشادتها و جانفشانی های جانبازان،ایثارگران و آزادگان این بانک در دوران دفاع مقدس، روز شنبه سوم بهمن ماه سال جاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی،دکتر محمد طالبی مدیرعامل ، حشمت الله نظری عضو  هیئت مدیره ، مهندس داور ماهیکار عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته ایثارگران بانک کشاورزی،دکتر پیمان فلسفی معاون وزیرجهاد کشاورزی و جمعی از ایثارگران، جانبازان،آزادگان و خانواده شهدای این بانک، در تهران برگزارشد.
براساس این گزارش،حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان و دکتر طالبی درباره جایگاه شهدا،ایثارگران و جانبازان در به ثمر رسیدن اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کردند.
این گزارش می افزاید،ارائه گزارش عملکرد کمیته ایثارگران بانک کشاورزی توسط مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره این بانک،بیان خاطرات ایثارگران،اجرای برنامه های هنری وفرهنگی و همچنین قدردانی از خانواده معظم شهدای بانک کشاورزی و اهدای لوح تقدیر به آنان،از دیگر برنامه های این یادواره بود.
در این مراسم،مهمانان شرکت کننده،نماز جماعت ظهر و عصر را در نمازخانه بانک با حضور دکتر محمد طالبی مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره به جا آوردند و سپس دکتر طالبی با تک تک خانواده های معظم شهدا دیدار و گفت و گو کرد. همچنین 2 جلد کتاب از خاطرات ایثارگران و چگونگی به شهادت رسیدن خانواده شهید نفیسی و محاکمه جانیان آن جنایت هولناک که هرکدام با تیراژ 2هزار جلد چاپ شده بود،بین مهمانان توزیع شد.
خاطرنشان می شود خانواده معظم شهدا و رابطان ایثارگران،بعدالظهر همان روز به اتفاق همکاران روابط عمومی در آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع) در تجریش حاضر شدند و آن مرقد مطهر را زیارت کردند.

قالب دلخواه شما