مدیرعامل بانک کشاورزی: معنویت حاکم بر بانک کشاورزی، نتیجه حضور شهدا، جانبازان و ایثارگران است

مدیرعامل بانک کشاورزی: معنویت حاکم بر بانک کشاورزی، نتیجه حضور شهدا، جانبازان و ایثارگران است

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل بانک کشاورزی گفت: صفا و صمیمت و معنویت حاکم بر بانک کشاورزی نتیجه حضور شهدا، جانبازان و ایثارگران در زمره کارکنان این بانک و همچنین وجود افرادی است که همواره به ارزش های متعالی اسلامی می اندیشند و در این مسیر تلاش می کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی دکترطالبی روز شنبه سوم بهمن ماه در مراسم یادواره شهدای این بانک با ابراز خرسندی از حضور در جمع ایثارگران و خانواده شهدا،وجود بیش از 2800 نفر از خانواده شهدا،ایثارگران،جانبازان و دیگر کسانی که در این راه تلاش کردند را در بانک موجب ایجاد فضای معنوی و از افتخارات بانک کشاورزی دانست و افزود: حضور آنان در بانک یادآور اهداف و آرمان های شهدا و موجب اندیشه و ارتقاء آگاهی ما نسبت به این اهداف می شود.
وی نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام برتر ومتعالی در دنیا معرفی و تصریح کرد: پیشرفت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی،فن آوری و... میراث تدابیر و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره)، قداست خون شهدا و نیت های خیری است که با هدایت مقام معظم رهبری برکشور حاکم است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با تأکید بر اینکه موفقیت های بدست آمده در حوزه های مختلف دستاورد مهم جانفشانی ها و رشادت های شهداست خاطر نشان کرد:حفاظت از این دستاورد مهم و آنچه آنان برای ما به ارمغان آورند، اصلی ترین مأموریت ماست.
دکترطالبی برگزاری یادواره شهدای بانک کشاورزی را فرصتی برای ابراز ارادت و اعلام پایبندی کارکنان این بانک به مسئولیتی که در قبال اهداف و آرمانهای شهدا دارند معرفی کرد و گفت: دیدار با خانواده شهدا یکی از سنت های ارزشمند در بانک کشاورزی است.
وی با اشاره به تلاش ها و اقدامات حوزه سرمایه انسانی بانک کشاورزی در رسیدگی به خانواده شهدای این بانک به ویژه فرزندان آنان، ابراز امیدواری کرد این روند به خوبی ادامه پیدا کند.
این گزارش می افزاید: یادواره شهدای بانک کشاورزی با هدف تجلیل از مقام والای شهدا و رشادتها و جانفشانی های جانبازان، ایثارگران و آزادگان این بانک در دوران دفاع مقدس، با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید انقلاب اسلامی، دکتر محمد طالبی مدیرعامل،حشمت الله نظری عضو هیات مدیره،مهندس داور ماهیکار دیگرعضو هیات مدیره و رئیس کمیته ایثارگران بانک کشاورزی،دکتر پیمان فلسفی معاون وزیرجهاد کشاورزی و جمعی از ایثارگران، جانبازان،آزادگان و خانواده شهدای این بانک، در تهران برگزارشد.

قالب دلخواه شما