بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی ازنمایشگاه سامانه بازار محصولات و فرآورده های کشاورزی

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی ازنمایشگاه سامانه بازار محصولات و فرآورده های کشاورزی

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، از اولین نمایشگاه معرفی سامانه بازار محصولات و فرآورده های کشاورزی بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،در این دیدار که روز سه شنبه ششم بهمن ماه انجام شد و مدیران امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی،اعتبارات ووصول مطالبات،رئیس اداره کل روابط عمومی،مشاوران این بانک و همچنین رئیس سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران نیز حضور داشتند، دکترطالبی از غرفه بانک کشاورزی و سایر شرکت کنندگان در این نمایشگاه بازدید و با مسئولان غرفه ها گفت وگو کرد.
براساس این گزارش، سامانه الکترونیکی فروش محصولات کشاورزی،میدان فروش مجازی است که فروشندگان وخریداران به جای ملاقات رو در رو،اطلاعات و پول مورد نیاز را از طریق شبکه اینترنت مبادله می کنند و دسترسی آسان به اطلاعات بازار،افزایش کارایی،کوتاه شدن زنجیره عرضه وتقاضا،ایجاد بستر مناسب برای بازار رقابتی، صرفه جویی در زمان وهزینه ،و ... از مزایای این سامانه به شمار می آیند.
این گزارش می افزاید، طراحی،نصب،راه اندازی و پشتیبانی این سامانه توسط بانک کشاورزی انجام شده است که با مشارکت سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد و خرید و فروش محصولات از طریق این سامانه، با بهره گیری از قابلیت های بانکداری الکترونیکی این بانک امکانپذیر خواهد شد.
گفتنی است، این نمایشگاه با مشارکت بانک کشاورزی و سازمان میادین میوه وتره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران و حضور 25 شرکت فعال در عرصه تولید محصولات کشاورزی، از سوم بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران واقع در بوستان گفت وگو آغاز شده است و تا هفتم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


قالب دلخواه شما