برگزاری کارگروه مرکزی وصول مطالبات در مشهد

برگزاری کارگروه مرکزی وصول مطالبات در مشهد

به منظور بررسی وضعیت عملکرد وصول مطالبات مدیریتهای خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، سمنان ، گلستان و مازندران ، کارگروه مرکزی وصول مطالبات با حضور مهندس داور ماهیکار عضو هیات مدیره، مهندس اسمعیل بصیری مدیرامور اعتبارات و وصول مطالبات ، دکتر خسرو شاهوردی رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجراء، محمد آریا رئیس اداره کل حقوقی، مدیران ستادی ، مدیران گروههای اعتباری و روسای شعب مرکزی استانهای مذکور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی دراین جلسه که روز یک شنبه چهارم بهمن ماه در مشهد برگزار شد،پس از سخنرانی مهدی بصیرت مدیرستادی این استان، دکتر شاهوردی طی سخنانی به هدف از تشکیل این گونه جلسات منطقه ای اشاره و مطالبی درباره اهمیت وصول مطالبات، اقدامات و مصوبات اخیر هئیت محترم دولت و بانک مرکزی و اقدامات بانک در این زمینه بیان کرد.
سپس مهندس ماهیکار، با اشاره به اهمیت و جایگاه وصول مطالبات در برگشت منابع به بانک، به تشریح نتایج حاصله از تحقیق علمی انجام شده درباره مطالبات بانک پرداخت . وی با تحلیل مصادیق بهداشت اعتباری به مهمترین عوامل در اثر بخشی تخصیص اعتبارات ، به مرور بخشنامه ها و اطلاعیه های مرتبط و موارد مهم درارتباط با تنظیم قراردادهای منعقد شده در شعب پرداخت.
عضو هیئت مدیره بانک با اشاره به اهمیت نظارت در مراحل قبل ، حین اجرا و پس از تکمیل طرح های سرمایه گذاری بامشارکت بانک ، نظارت اخیر را ازنوع ارشادی ومشاوره ای دانست که می تواند به تکمیل فرآیند یک وصول مطلوب کمک کند چون وصول خوب ناشی از یک پرداخت خوب ، نظارت شایسته و پیگیری خوب خواهد بود.
درادامه این نشست مدیرامور اعتبارات و وصول مطالبات نیزضمن اشاره به اهمیت جلسات منطقه ای و نتایج حاصله ازهم فکری حضوری و جمعی مدیران در زمینه حل مسائل مطالبات بانک ، تلاش مضاعف و برنامه ریزی منسجم تر و همه جانبه استانها در کسب اهداف پیش بینی شده را خواستار شد.
این جلسه بابیان و تحلیل اقدامات استانها در زمینه وصول مطالبات و ارائه راهکار از سوی اعضای کارگروه وصول مطالبات ادامه یافت.

قالب دلخواه شما