قول مساعد دولت برای تسویه 3000 میلیارد ریال بدهی دولت به بانک کشاورزی بابت بیمه کشاورزی

دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز یکشنبه 18 مهر در هفدهمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان ، بیمه محصولات کشاورزی را عامل تقویت اعتماد مردم دانست و اظهار کرد: ظرف ده روز آینده 3000 میلیارد ریال بدهی دولت به بانک کشاورزی بابت بیمه کشاورزی تسویه می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر شهیدزاده در این نشست ضمن قدردانی از نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان کرمان تاکنون حمایت چشمگیری از بخش کشاورزی و همچنین افزایش سرمایه بانک کشاورزی  داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی بر اساس سیاست‌های وزیر جهاد کشاورزی در راستای مردمی کردن اقتصاد کشاورزی گام بر می‌دارد، تصریح کرد: چنانچه تشکل‌های مردمی در این خصوص گام بردارند از حمایت لازم برخوردار خواهند شد.

شهیدزاده افزود:  باید روش های تولید را بهینه کرده  و به سمت علمی کردن و نوین کردن تولیدات کشاورزی خود گام برداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت تولید پسته در کشورهای رقیب ،  بازار را تعیین کننده تولید دانست و گفت: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا با رعایت مصرف بهینه انرژی و منابع، تولید را در واحد سطح افزایش دهیم.

دکتر شهیدزاده ضمن اعلام آمادگی بانک کشاورزی برای حمایت از صنعت پسته کشور ، درباره توسعه محصولات گلخانه ای اظهار داشت: ۷۵۰ هکتار گلخانه در استان کرمان وجود دارد که ۲۵۰ هکتار آن مصوب و تا یک ماه آینده اجرایی می شود و تسهیلات مورد نیاز آن از محل اعتبار صندوق توسعه ملی پرداخت خواهد شد.

قالب دلخواه شما