مدیرامور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی بانک کشاورزی: درسامانه بازارمحصولات کشاورزی،محصولات با قیمت واقعی تر عرضه می شوند

مدیرامور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی بانک کشاورزی: درسامانه بازارمحصولات کشاورزی،محصولات با قیمت واقعی تر عرضه می شوند

مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی بانک کشاورزی گفت: با راه اندازی سامانه الکترونیکی بازار محصولات و فرآورده های کشاورزی، محصولات با قیمت واقعی تر عرضه خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، آتشی روز سه شنبه ششم بهمن ماه در اولین نمایشگاه معرفی سامانه بازار محصولات وفرآورده های کشاورزی، ضمن اعلام این مطلب افزود: از طریق این سامانه الکترونیکی خریدار و فروشنده پول و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق شبکه اینترنت مبادله می کنند.
وی صرفه جویی در وقت وهزینه،دسترسی بیشتر به اطلاعات بازار،حذف یا کاهش واسطه ها، عرضه محصولات با قیمت واقعی و سهولت در انجام معاملات را از مهم ترین کارکردهای این سامانه معرفی وخاطر نشان کرد: طراحی،نصب،راه اندازی و پشتیبانی سامانه مذکور توسط بانک کشاورزی و با مشارکت سازمان میادین میوه وتره بار و فرآورده های کشاورزی شهرداری تهران انجام شده است و به عنوان ابزاری نوین در اختیار فعالان این بازار قرار خواهد گرفت.
آتشی به قابلیت ها و امکانات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در تسهیل مبادلات پولی طرفین معامله در بازار محصولات کشاورزی اشاره و تصریح کرد: هدایت وجوه حاصل از خرید و فروش از طریق شعب این بانک صورت می گیرد و جا به جایی بهای محصولات نیز توسط بانک کشاورزی تضمین خواهد شد.
این گزارش می افزاید،سامانه محصولات و فرآورده های کشاورزی با هدف فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت بخش خصوصی و ایجاد بازار رقابتی،ایجاد امکان تعامل تجاری مطمئن برای فعالان بازار،تسهیل در مشارکت بیشتر تولیدکنندگان و خریداران در بازار، با مشارکت بانک کشاورزی و سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران راه اندازی و بهره برداری از آن به زودی آغاز خواهد شد.



قالب دلخواه شما