افزایش تعداد پایانه های فروش بانک کشاورزی به بیش از112 هزار دستگاه

افزایش تعداد پایانه های فروش بانک کشاورزی به بیش از112 هزار دستگاه

در هفته پایانی دی ماه با نصب 1155 دستگاه پایانه فروش(POS) بانک کشاورزی در فروشگاه ها و مراکز خرید،تعداد پایانه های فروش این بانک به112 هزار و 573 دستگاه رسید.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در هفته پایانی دی ماه 558 هزار تراکنش خرید،مانده گیری و پرداخت قبوض از طریق دستگاه های پایانه فروش این بانک انجام شد که نسبت به هفته قبل از آن، از رشد 7درصدی برخوردار بوده است.
بر اساس این گزارش، تعداد دستگاه های خود پرداز(ATM) بانک کشاورزی نیز تا پایان دی ماه به 1359 دستگاه رسید و با 87 درصد سرویس دهی، حدود 326 هزار تراکنش از طریق این دستگاه ها صورت گرفت که 75 درصد آن مربوط به کارت های عضو شتاب بوده است.
این گزارش می افزاید،تعداد کل تراکنش های شتابی در مدت یاد شده،بالغ بر 2 میلیون و118 هزار فقره بوده است که در مقایسه با هفته قبل از آن 25درصد رشد داشته است. 22 درصد از این تراکنش ها از طریق دستگاه های پایانه فروش و 29 درصد آن از طریق کارت های بانک کشاورزی انجام شده است ضمن اینکه 31 درصد از انتقال وجوه(واریز/برداشت) و 30 درصد از برداشت وجه از دستگاه های خودپرداز شبکه شتاب، مربوط به این بانک است.
گفتنی است برداشت وجه، اعلام مانده حساب،انتقال وجوه(واریز/برداشت)، پرداخت قبوض از طریق دستگاه های خودپرداز، همچنین برداشت وجه،اعلام مانده حساب از طریق پایانه شعبه و خرید ،اعلام مانده حساب و پرداخت قبوض از طریق پایانه های فروش، خدمات قابل ارائه برای دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب در بانک کشاورزی به شمار می آیند.


قالب دلخواه شما