استاندار سمنان در همایش روسای شعب : هر جا صحبت عمران و آبادانی است نقش بانک کشاورزی به وضوح دیده می شود

محمدرضا خباز استاندار سمنان روز چهارشنبه در همایش روسای شعب، کارشناسان اعتباری ، بانکداران ارشد تجهیزمنابع و وصول مطالبات ، از عملکرد و خدمات بانک کشاورزی قدردانی کرد.

به گزارش  روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سمنان  ،  استاندار سمنان در این همایش که با حضور حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک برگزار شد،  ضمن تشکر از بانک کشاورزی به لحاظ توجه ویژه به بخش کشاورزی ، کار بانک را به خاطر رسیدگی به قشر کشاورز و دامدار و مستضعف مهم و با اهمیت تلقی کرد.

استاندار سمنان در ادامه از دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک و همچنین مدیر ستادی بانک در استان سمنان به لحاظ همراهی در راه اندازی مجدد کارخانه کنسانتره توحید شاهرود تشکر و قدردانی کرد و گفت یکی از خاطره های خوبی که از بانک کشاورزی دارم مربوط به راه اندازی همین کارخانه است. وی از توجه و اعتماد مدیرعامل بانک برای راه اندازی مجدد این کارخانه قدردانی کرد و گفت در سال اقتصاد مقاومتی این اقدام بانک بسیار ارزنده بوده و من از مسئولان بانک کشاورزی سپاسگزارم.

وی تصریح کرد: اصل کار بانکداری در کشور کار بسیار سخت و دشوار است و افراد شاغل در بانک ها کار پر اضطرابی دارند و همچنین توقع مردم از کارمندان بانک بسیار بالاست.

استاندار سمنان ادامه داد: کارکنان بانک کشاورزی به دلیل سر و کار داشتن با بهره برداران حوزه کشاورزی شامل دامداران، کشاورزان و روستاییان، کار حساس تری دارند، زیرا روستاییان زبان انتقاد و حتی توان دفاع از خود را ندارند.

وی با بیان این که در استان سمنان مشکل کم آبی وجود دارد، اضافه کرد: مسوولان بانک ها باید توجه داشته باشند برای رفع مشکل کم آبی، اولویت پرداخت تسهیلات را برای کشاورزانی قرار دهند که از سامانه آبیاری نوین و الگوی کشت جدید استفاده می کنند.

استاندار سمنان تاکید کرد: وظیفه اصلی بانک کشاورزی و مسوولان جهاد کشاورزی این است که با عملکرد خوب خود، همگرایی بین کشاورزان سنتی و نوین به وجود بیاورند.

شایان ذکر است بعد از سخنان استاندار از تعدادی از همکاران استان که عملکرد خوبی در حوزه های مختلف داشتند توسط استاندار و نظری عضو هیئت مدیره بانک قدردانی شد.

 

قالب دلخواه شما