افتتاح شعبه بانک کشاورزی درحرم امام خمینی(ره)

افتتاح شعبه بانک کشاورزی درحرم امام خمینی(ره)

در آستانه دهه مبارک فجر، سی‌وسومین شعبه بانک کشاورزی مدیریت استان تهران در جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این شعبه با حضور دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره، بهمن دولت آبادی مدیرامور حوزه مدیریت این بانک، دکتر زنگنه مدیر اجرایی آستان مقدس حرم امام خمینی(ره)،عبد الجواد نورائیان مدیر امور و علی اکبر دائم امید مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در استان تهران همچنین جمعی از روسای ادارات مرکزی،روز یکشنبه 11 بهمن ماه افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.
بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه این شعبه دکتر طالبی گشایش شعبه مذکور را افتخاری بزرگ ونقطه عطفی در تاریخ بانک کشاورزی دانست و گفت: کارکنان این شعبه با رعایت نکات اخلاقی و حرفه ای و تکریم مشتریان، فراتر از سایر شعب تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به زائران حرم مطهر به کار خواهند بست.
دکتر طالبی با اشاره به جایگاه عظیم و تعیین کننده بخش کشاورزی در اقتصاد کشور همچنین افزایش میزان تولید وصادرات محصولات کشاورزی در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد:کل تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی در سال 1357 حدود 175 میلیارد ریال بود که این میزان به 15000 میلیارد تومان رسیده است.وی یاد آور شد، در سال گذشته بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر از کشاورزان تحت پوشش بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفتند.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به نظام یکپارچه بانکداری الکترونیکی این بانک که رتبه چهارم دنیا را دارد اشاره و تصریح کرد، در حال حاضر بانک کشاورزی تنها بانک مجهز به بانکداری متمرکز «Core Banking» در نظام بانکی کشور و پیشتاز دراین عرصه است و شعبه حرم مطهر نیز با در اختیار داشتن چنین امکاناتی، برای ارائه خدمات مورد نیاز زائران آمادگی کامل دارد.
دکتر زنگنه مدیر اجرایی آستان مقدس حرم امام خمینی(ره) نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه کارکنان بانک کشاورزی در افتتاح این شعبه گفت: حرم مطهر با حدود 1000 هکتار سطح زیر کشت و گردش مالی قابل توجه،نیازمند تعامل با بانک ها بود و به همین دلیل حضور بانک کشاورزی در این مکان اقدامی بسیار پسندیده است.
این گزارش می افزاید، علی اکبر دائم امید مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در استان تهران در سخنان خود با ابراز خرسندی از افتتاح شعبه حرم مطهر گفت: با بهره گیری از سیستم مهرگستر به عنوان اولین نظام جامع بانکداری الکترونیک،تلاش خواهیم کرد به نیازهای منطقه پاسخ بدهیم.

قالب دلخواه شما