اهدای لوح قدردانی و تندیس همایش نوآوری وعدالت اقتصادی به بانک کشاورزی

اهدای لوح قدردانی و تندیس همایش نوآوری وعدالت اقتصادی به بانک کشاورزی

در دومین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی، از بانک کشاورزی به دلیل دستاوردهای علمی و عملی در مسیر نوآوری و عدالت اقتصادی به عنوان یکی از نوآوران برتر سال 88 قدردانی شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این همایش که در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، لوح قدردانی و تندیس این همایش به دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این بانک اهدا شد.
در بخشی از متن لوح اهدایی چنین آمده است :«در آغازین سال از دهه توسعه وعدالت که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اصلاح الگوی مصرف، افتخار نامگذاری یافته است و به انگیزه سپاس و قدردانی از تلاش های ارزشمند و گام های مثبت و تحسین برانگیز آن مجموعه که در راستای عناوین فوق کوشیده و افتخاراتی آفریده است ، بر اساس رای هیئت داوران همایش ، بدین وسیله از دستاوردها و توفیقات علمی و عملی مجموعه تحت مدیریت جناب عالی در مسیر نوآوری و عدالت اقتصادی ، به عنوان یکی از نوآوران برتر سال 1388 تقدیر می شود».
این گزارش می‌افزاید: دومین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی با همکاری قوه قضائیه ، وزارت دادگستری ، وزارت کار و امور اجتماعی ، وزارت بازرگانی و مشارکت تعدادی از دستگاهها و نهادهای اجرایی روزیکشنبه یازدهم بهمن ماه در تهران برگزار شد.

قالب دلخواه شما