پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت برگزاری همایش سراسری بسیجیان و رابطان ایثارگران بانک کشاورزی ، یادواره شهدای مدافع حرم

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت برگزاری همایش سراسری بسیجیان و رابطان ایثارگران بانک کشاورزی ، یادواره شهدای مدافع حرم

دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، طی پیامی به مناسبت برگزاری همایش سراسری بسیجیان و رابطان ایثارگران بانک کشاورزی ، یادواره شهدای مدافع حرم ، که روز یکشنبه 14 آذر در شهر شیراز برگزار شد، جایگاه و مقام بسیج را گرامی داشت و نقش بسیجیان بانک کشاورزی را در توسعه اقتصادی کشور و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بسیار اثرگذار ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این همایش که مقامات ارشد بسیج کشور ، عضو هیات مدیره ، مدیران ، بسیجیان و رابطان ایثارگران این بانک حضور داشتند ، پیام دکتر شهیدزاده قرائت شد .

در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

درود بر روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی (ره) ، ارواح معزز شهدای اسلام و انقلاب و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای( مد ظله العالی) و سلام به شما بسیجیان بانک کشاورزی ، به شما که طلایه داران نهضت عشق در آوردگاه تلاش و ایثارید.

بسیج یعنی گذشتن از تمنیات دنیوی و تلاش برای تحقق بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب، بسیج مفهوم والایی است که با فرمان رهبر کبیر انقلاب عینیت یافت و به معنایی ژرف و عاملی کارساز درتمام عرصه های مهم به ویژه کارزار سازندگی کشور مبدل شد. بسیجی مبارزی است که منافع فردی را در راه نیل به منافع سرزمینش نادیده می انگارد و در کنار هم رزمانش برای تعالی و سربلندی وطن تلاش و جهاد می کند.

سربلندیم که بسیجیان بانک کشاورزی نه تنها در کارزار نبرد حق علیه باطل سلاح بر دوش گرفته و جان برکف برای حفظ امنیت و دفاع از وطن جنگیده اند ، بلکه در سنگر جهاد اقتصادی و برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی نیز تلاشگرانه و بی دریغ برای ساختن ایرانی آباد می کوشند.

بسیجی بودن وظیفه ای خطیر و موهبتی بی بدیل است که فارغ از زمان و مکان ، تکلیف سنگین مقاومت و سعادت اخروی ایثار را به ما هبه می کند.

برادران بسیجی من، به یاد داشته باشیم که بسیجی وار زیستن، دشوار اما شیرین است و بسیجی در هر نفس با یاد خداوند و به فرمان رهبرش آماده ی نثار منافع شخصی در راه مصالح کشور است. در شرایط کنونی ، برما بسیجیان بانک کشاورزی واجب است تا با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و حرکت در مسیر اهداف اقتصاد مقاومتی، تلاشی دو چندان را در عرصه رونق اقتصادی کشور رقم زنیم.

پروردگار را شاکر باشیم که به ما توفیق خدمت رسانی و توانایی تلاش بسیجی وار در بانک کشاورزی عطا فرموده است تا در راه شکوفایی اقتصادی و سازندگی کشور عزیزمان مبارزه کنیم .

از درگاه باریتعالی مدد می طلبیم تا با عملکرد مثبت و اثرگذاری شاخص، مدبرانه و امیدوار، نام بسیج و پرچم بسیجی را در جایگاه رفیعی که شایسته آن است محفوظ بداریم.

 

مرتضی شهیدزاده

 

 

قالب دلخواه شما